Första Dirt 3-teasern

Robot
Medlem
Första Dirt 3-teasern

Gud va våt jag blev!

Medlem

Snö, regn och asfalt? Instant köp.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Snö, regn och asfalt? Instant köp.

Oh yeah.

Air
Medlem

Kommer nog att bli nice!

Medlem

Med snö, regn och ett större fokus på rally (enligt Codemasters) så ser jag verkligen fram mot detta.

För övrigt så är det Blocks nya Ford Fiesta (ej Focus) som visas i videon.

Medlem
Skrivet av jonas_ah:

Med snö, regn och ett större fokus på rally (enligt Codemasters) så ser jag verkligen fram mot detta.

Trevligt att det blir mer fokus på rally, då jag tycker Dirt 2 missade det ganska rejält.

Medlem
Skrivet av jonas_ah:

Med snö, regn och ett större fokus på rally (enligt Codemasters) så ser jag verkligen fram mot detta.

För övrigt så är det Blocks nya Ford Fiesta (ej Focus) som visas i videon.

Fett najs om det är sant.

Medlem

Vinterrally har man saknat

Ale
Medlem

Ser riktigt najs ut med lite old school-rally igen Btw så är det en fiesta han kör och inte en Focus

Medlem

Jaa rally!! banracing är inte i närheten av lika kul

Medlem

Förutom explosionerna på slutet så såg det relativt lovande ut i alla fall, saknar verkligen det "klassiska" Colin McRae där det var full fokus på rally och inget annat. Dirt 2 kändes väldigt mycket Motorstorm och det känns helt fel väg att gå. Mer körkänsla och sprutande grus på autentiska banor önskas!

Medlem

Richard Burns rally sopar mattan med hela denna serie om man är ute efter att köra rally.

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Gud va våt jag blev!

Är du en tjej?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Ish
Medlem

Tvåan var på tok för arkad (PC) i min smak, även på svåraste med assist av. Jag inväntar med spänning GT5 till PS3


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av arsonist:

Richard Burns rally sopar mattan med hela denna serie om man är ute efter att köra rally.

Tyvärr så är nog detta sant, hoppas ändå att det blir hyfsat bra...

(och vad har Block med rally o göra? han trixar ju bara...):P

Medlem

Mer rally, hopefully.

Medlem

Ser dock mer fram mot WRC - World Rally Championship 2010 som släpps i september. det blir ett riktigt rally spel och inget tramsande som i dirt


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

En välproducerad biltrailer, äntligen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill ha NUUUUUUUUU

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Mordeus:

Gud va våt jag blev!

Är du en tjej?

Det får man hoppas

1
Skriv svar