Comic Con 2015 – skådisarna pratar mer om Warcraft-filmen

Robot
Comic Con 2015 – skådisarna pratar mer om Warcraft-filmen
Medlem
Comic Con 2015 – skådisarna pratar mer om Warcraft-filmen

Att Clancy Brown ska spela Blackhand är nog det bästa som har hänt sedan han spela med Starship Troopers.

Love that guy!

Medlem

Hoppas på en fet trailer snart!

Medlem

Clancy Brown! Hype!


signatur

IDKFA

Medlem

vem e Clancy Brown ?

Skribent
Skrivet av Cybersoul:

Hoppas på en fet trailer snart!

Senaste budet, om jag inte missuppfattat det helt, är november...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Remember, remember the fifth of November of gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gun powder treason should ever be forgot.


signatur

Niet.

Skägg.
10 Chambers

Jag får ändp en känsla av att de inte tar det på särskilt stort allvar


signatur
Medlem

Clancy har ju faktiskt en gammal känd "onliner":

"I have something to say. Its better to burn out then fade away"

https://www.youtube.com/watch?v=-bOKsOveYD0

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vem e Clancy Brown ?

En bra skådis som gjort en hel del bra men underskattade roller.
Victor Kruger i Highlander är nog min favorit.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag får ändp en känsla av att de inte tar det på särskilt stort allvar

Förutom Clancy Brown

Medlem

Asså, min hype för denna film är så stor, att jag är rädd att jag kommer bli besviken!

Medlem
Skrivet av Ferren:

Att Clancy Brown ska spela Blackhand är nog det bästa som har hänt sedan han spela med Starship Troopers.

Love that guy!

Han spelade också Thrall i det inställda spelet "Warcraft Adventures: Lord of the Clans".

Medlem
Skrivet av VaeloN:
Skrivet av Ferren:

Att Clancy Brown ska spela Blackhand är nog det bästa som har hänt sedan han spela med Starship Troopers.

Love that guy!

Han spelade också Thrall i det inställda spelet "Warcraft Adventures: Lord of the Clans".

Oh fan.

Inaktiv

Clancy Brown + Black Hand ORC VOICE = OMFG im in heaven : D !
Detta kommer bli såååååååååå bra !!!

Har sagt detta förut och säger det igen : ). Nu är det bara att hoppas på att filmen säljer äckligt bra så dom beslutar att göra en STARCRAFT rulle också

Kan se framför mig hur publiken på bion börjar vrida o vänta på sig när en trailer startar som det inte händer ett skit i, Folk börjar titta på varandra som "Now what?" När plötsligt ljudet av ett el vapen som sätts igång och en röst som säger "Its about Time".

O sedan en fet Starcraft logo som kommer upp med det klassiska elektriska ljudet till.
När den dagen kommer så kommer jag gråta glädjetårar i biografen så folk får simma ut ^^

Omfg... ryser vid bara tanken

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag får ändp en känsla av att de inte tar det på särskilt stort allvar

Tror när skådespelare för första gången gör en film som får stor uppmärksamhet på tex. comic-con så känns det lite skumt för dem. först att skådespela i en cgi animerad rulle (kanske även det för första gången?) sen sitta framför hundra-tals fans som skriker när de nämner karaktärernas namn. Måste kännas skumt

1
Skriv svar