Tungt gung i Nail'd

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Deftones och Hatebreed och all denna nu-metal är mer eller mindre "hitliste" musik som du så fint påpekar, fjortisarnas favoriter. Det blir alltid "hård" musik som denna smörja eller rap, och om jag får välja så skulle jag ta gangsta rap vilken dag som helst.

Själv väntar jag fortfarande på spel med musik från t.ex. Devourment, Infernal Revulsion, Shining eller varför inte Origin.

Sa aldrig att jag gillar varken Deftones eller Hatebreed. Jag gillar tyngre musik, helst äldre releaser än det som släpps idag. Ett spel packat med Slayer eller Sepultura vore fint.

Du säger att du väljer gangsta rap före den så kallade nu-metal. Snacka om att välja hjärndöd fjortis dynga.
Gangsta rap och övrig hip-hop måste stå får kulmen av totalt idé och talang lös "musik".


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Varför ska alla göra dessa överdrivna offroadspel när det redan finns sjuttioelva alternativ? Pure, Motorstorm, Mx vs ATV osv. ingen som gör ett lite halvseriöst offroadlir, senast var väl Motorm4x som visserligen var ett riktigt bra spel men det hade bara bilar.

Ryska 4x4 Hummer och 4x4 UAZ är lite seriösa iaf, dock är de ju inte så detaljerat

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Såg exakt ut som Pure

Nej du har helt fel.

Det såg EXAKT ut som Pure.

Medlem

Åter till topic... någon annan som fick en känsla av Exitetruck + TMN?

12
Skriv svar