Two Worlds II - återkomsten

Robot
Avstängd
Two Worlds II - återkomsten

Trollkarlarna bär ju tveklöst rätt typ av hatt iaf..

Medlem

första var ju B men skoj ändå, så uppföljaren kan ju inte bli sämre

Medlem

Ja ettan va sjukt buggigt och kändes mediokert i stort sätt överallt, men va ändå okej. Hoppas på att allt de dåliga i ettan är åtgärdat och att tvåan kommer bli grymt på alla sätt. Det behövs verkligen ett nytt spel av denna typ, de sista va väl Oblivion.

Medlem

något gammal video. längtar dock till spelet


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

det bästa jag ser med detta i gemförelse med 1an är att gubbarna och fienderna inte känns som gif animationer xD


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

va nice påminner mig om tiden då jag spelade elder scroll V oblivion ser ut som ett givet köp, nog första ggn jag tkr så om ett rpg, men bara att se det här lilla delen så känns det faktiskt som detta skulle kunna blivit ett jävligt nice MMO


signatur

Rwa?

Inaktiv

ettan var riktigt värdelöst i mitt tycke, men det ser väl okej ut i denna trailer.

Medlem

Ettan var ganska stelt men hade sin charm, Mycket de kunde fixat. Idle animationer för hästarna, bättre styrförmåga när man red, och collision i strid. Multiplayer var skoj, men nackdelen var att man var tvungen att byta område jämt. Spelet kan bara göras bättre, personligen hoppas jag på 60 kvadratkilometer open world RPG Multiplayer med upp till 16 andra, det hade varit något det.


signatur

För en pessimist så är jag ganska optimistisk...

KoP
Medlem

Ettan hade onekligen sin charm. Så det blir nog ett köp av tvåan också. Hoppas dom får till mp momentet lite bättre denna gång.

Medlem

Första spelet var så sjukt B att det var så sjukt bra. Samma sätt som Braindead är sån jäkla bra film.

Hoppas faktiskt på uppföljaren. Ska nog kika närmre på detta.

Medlem

Filmerna där dom visar hur man använt fysikmotorn när man använder diverse spells äger.. Lite Force Unleashed över magi-striderna, nått man väntat på att få i ett rollspel


signatur
Medlem

Är det dimma i hela världen eller hade dem bara otur med vädret när de gjorde denna trailer?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar