The Witcher 3 – en djupdykning ner i Geralts nya moves

Robot
The Witcher 3 – en djupdykning ner i Geralts nya moves
Medlem
The Witcher 3 – en djupdykning ner i Geralts nya moves

Betydligt bättre nu, mycket bättre respons. Med standard känns Geralt trög som en åsna att styra.

Medlem

Lite synd att det inte var såhär från början, det var lite jobbigt att man blev skadad av en fiende efter man hade hoppat åt sidan, men bättre sent än aldrig.

Medlem

Helt klart mycket smidigare och bättre. Önskar bara att de gjorde samma sak när man är under vatten. Tröttsamt att känna sig lika smidig som en död val.

Medlem

Jag körde med den ett tag, men gillade inte att kameran auto-centrerar efter ett tag, så jag bytte tillbaka. (Kanske går att ändra på?)

Medlem
KoP
Medlem

Det första jag reagerade över när jag började spela Witcher 3 var att kontrollerna kändes väldigt tafatta, och det är väldigt sällan en sak jag brukar reagera över i spel. Men efter ett tag blev man ju van och då kändes det helt ok.

Medlem
Skrivet av KoP:

Det första jag reagerade över när jag började spela Witcher 3 var att kontrollerna kändes väldigt tafatta, och det är väldigt sällan en sak jag brukar reagera över i spel. Men efter ett tag blev man ju van och då kändes det helt ok.

Personligen blev jag så trött efter ett tag att jag slutade spela helt. Men jag ska ge det en till chans nu.

Medlem

Tycker det är enormt att de lade till detta såhär långt efter release till att börja med. Jag har svårt att tänka mig att de flesta inte redan vant sig vid kontrollerna vid det här laget, vilket inte är något orimligt att tro. Som följd dock, så gör det att man måste ge en eloge åt CDPR som ständigt visar att det viktigaste för dem är att deras spel håller måttet som vi spelare förtjänar. Det är inte många andra som hade ens övervägt att lägga till det här så här långt efter release.

Medlem

Kanske ska ta o prova spelet nästa år.

Medlem

Fan vilket flyt, jag ska inte se på sånt här.. blir så jäkla avis.

hästen är fortfarande kass jämfört med rdr .. rockstar gjorde det rätt

Medlem

Kontrollerna är det enda jag retat mig på i spelet än så länge, så det här är otroligt välkommet. Det känns lite hackigare i början, men efter ett tag är det mycket mer naturligt att han inte tar rundor hela tiden för att vända på sig.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

k3m
Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Helt klart mycket smidigare och bättre. Önskar bara att de gjorde samma sak när man är under vatten. Tröttsamt att känna sig lika smidig som en död val.

Det har blivit sämre. Nu är det orealistiskt, jobbigt att titta på. Skönt att utvecklarna valt att ha kvar det första och mycket bättre rörelserna.

k3m
Medlem
Skrivet av Xepheros:

Tycker det är enormt att de lade till detta såhär långt efter release till att börja med. Jag har svårt att tänka mig att de flesta inte redan vant sig vid kontrollerna vid det här laget, vilket inte är något orimligt att tro. Som följd dock, så gör det att man måste ge en eloge åt CDPR som ständigt visar att det viktigaste för dem är att deras spel håller måttet som vi spelare förtjänar. Det är inte många andra som hade ens övervägt att lägga till det här så här långt efter release.

Absolut! Fastän det är sämre. Men det spelar ingen roll, då det är ett alternativ. Och alternativ älskar jag

KoP
Medlem
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av KoP:

Det första jag reagerade över när jag började spela Witcher 3 var att kontrollerna kändes väldigt tafatta, och det är väldigt sällan en sak jag brukar reagera över i spel. Men efter ett tag blev man ju van och då kändes det helt ok.

Personligen blev jag så trött efter ett tag att jag slutade spela helt. Men jag ska ge det en till chans nu.

Det borde du absolut göra. När du väl kommit in i det står du inför ett fantastiskt bra äventyr.

Medlem

Har dom fixat bugget som gjorde att man failade Cave of Dreams trots att det var completed när man startade King's Gambit?

1
Skriv svar