GTA V-patchen till pc fixar framerateproblem

Robot
GTA V-patchen till pc fixar framerateproblem

Rockstar säger att vi kan andas ut, för nu har de fixat sin senaste patch med en patch.

#rockstar-games


Medlem
GTA V-patchen till pc fixar framerateproblem

Fixade helt gjorde den inte, dock verkligen inte lika illa som innan.

Värre än före Part I, bättre än efter Part II

Medlem

Försent, har redan avinstallerat skiten. Tänker inte lägga ett halvt dygn på att tanka ner det igen för att pröva.

Medlem

Skyddet av onlineläget verkar inte fungera, enligt vad jag läst finns det massor av hackers. Bästa är att stänga av dem från spelet och banna konton istället för att försöka stoppa det med skydd som oftast inte fungerar.

Medlem

Massor av hackers? Finns inte en enda hacker i GTA Online, massa folk med mods finns det dock, för det är ju så det heter idag, mods, mods är ju inte fusk eller hur (ironi), även om du kan teleportera dig eller göra dig odödlig, ta bara en titt borta vid Gtaforums.com, 98% av GTAV Online spelare har "mods" installerat, inte ens på tal om att det är "fusk", för att sätta på Godmode och göra så att du sprängs i luften är något som du själv får skylla dig själv för, just för att du försöker döda folk som bara vill ha "kul". Folk gör vad dom vill med Online delen, inte på tal om att spela Online som spelet har tänkt sig. Spelet är tvär dött, och det förmodligen därför det finns så många moddare, det är det enda roliga kvar för dom

Medlem
Skrivet av nils45:

Massor av hackers? Finns inte en enda hacker i GTA Online, massa folk med mods finns det dock, för det är ju så det heter idag, mods, mods är ju inte fusk eller hur (ironi), även om du kan teleportera dig eller göra dig odödlig, ta bara en titt borta vid Gtaforums.com, 98% av GTAV Online spelare har "mods" installerat, inte ens på tal om att det är "fusk", för att sätta på Godmode och göra så att du sprängs i luften är något som du själv får skylla dig själv för, just för att du försöker döda folk som bara vill ha "kul". Folk gör vad dom vill med Online delen, inte på tal om att spela Online som spelet har tänkt sig. Spelet är tvär dött, och det förmodligen därför det finns så många moddare, det är det enda roliga kvar för dom

... eller så har dessa idioter till "moddare" drivit bort alla sunda spelare i sin eviga jakt efter nästa "l0lz" och "wtfpwnz0r".


signatur

I drank what?

Ti.
Medlem

Den här patchen gjorde en enorm skillnad på FPS/micro stuttering. Bra jobbat!

Medlem

Nu vet jag var hela problemet var för mig efter patchen.

Tydligen så kan man inte köra på "fri FPS" längre, utan jag märkte att när FPSn går upp och ner normalt sätt, så stuttrade det istället, jag lockade skiten på 60, och nu flyter spelet som vanligt igen

Medlem

Fortfarande helt sönderhackat på PC i freeroam.
Hackers som med ett knapptryck hoppar mellan alla spelare på servern skjuter dig och alla andra med pengasäckar så DU får DITT konto och spel bannat för att Rockstar då tror att DU hackar.
Bilar som du köper och moddar för miljoner försvinner huxflux, och kommer inte tillbaka så dina pengar är förlorade.
Försök spela heists setups/finale eller missions. 90% av gångerna kraschar servrarna, hänger sig, laddar utan att sluta, folk tröttnar och loggar ur så allt måste startas om.
Och då har vi inte ens tagit upp matchmaking systemet som är helt åt fanders. Har du spelat sen release på ps3/ps4/pc och kommit upp i level 800 så matchas du ändå med level 1-50 som precis börjat, och förstör alla försök för resten av teamet.
Nej, det här kunde ha gjorts så mycket bättre, men det finns inget intresse hos rockstar längre, dom är bara ute efter att fiska shark$ för dina riktiga pengar så länge det går.
Hade hundratatls steamvänner som körde det här vid pc-release. Inte en kotte som kör det längre nu, och inte sett nån som kört det på flera veckor.
Trist rockstar, riktigt trist.

Medlem

Laggar fortfarande

1
Skriv svar