Rymdresa från svenska Morgondag släpps i augusti

Robot
Rymdresa från svenska Morgondag släpps i augusti

Det poetiska rymdäventyret tar snart sin början och ska bli både utmanande och avslappnande.


Medlem
Rymdresa från svenska Morgondag släpps i augusti

Ser ju föga imponerande ut, nästan som ett gratis flashspel. Är utvecklarna kompisar med skribenten kanske?

Medlem
Medlem
Skrivet av Tomten:

Ser ju föga imponerande ut, nästan som ett gratis flashspel. Är utvecklarna kompisar med skribenten kanske?

Förmodligen fick han PR e-mailet som de skickade ut idag


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

80-talet ringde och ville ha sitt skitspel tillbaka.

Medlem

Jag blev inte helt klok på vad man gör i spelet av videon att döma, men det ser lite småtrevligt ut.
Skön musik var det med


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fanns det inte ett asdåligt spel som hette Rymdresa som också hade Kerstin Ekman som posternamn? Vi pratar tidigt pc-barndom i skolor...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv

Herregud, vad är detta för skräp? :S

Medlem

Syns klart och tydligt att det är inspirerat av Ataris klassiska spel Asteroids från 1979. Antar det är en nostalgitripp Morgondag är ute efter?

Ni som gnäller; kolla upp fakta innan ni gör det tack...

Inaktiv
Skrivet av Yabba:

80-talet ringde och ville ha sitt skitspel tillbaka.

Ja allt kan ju inte hamna på PSN+ eller XBLgold.

Medlem

Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni dömma detta som ett skit spel när ni inte ens har spelat det?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Bra jobbat Morgondag. Det ser ut att vara ett kul spel. Jag hade varit stolt om jag gjort detta.

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni dömma detta som ett skit spel när ni inte ens har spelat det?

För det är bara grafiken som spelar roll hos vissa individer.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar