Klicka-för-mer-information-funktion i forum.

Medlem
Klicka-för-mer-information-funktion i forum.

Jag har ibland lust att lägga upp tex relevanta artiklar och arbeten som jag har gjort, i trådar, men hålls tillbaka för att jag inte vill att folk skall bli tvungna att scrolla ner för sidan i en halvminut , därför tycker jag att ni skall göra det möjligt att göra så här i forumntrådar

och inte bara i era nyheter.

Hoppas ni tycker det är en bra idé och att den är rimlig att genomföra //Hälsningar nagash


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Jag tycker bara det skulle vara jobbigt, jag scrollar fort :P.

Medlem
Skrivet av Xphome:

Jag tycker bara det skulle vara jobbigt, jag scrollar fort :P.

Men tänk dej att det är en tråd som handlar om nån som har gjort en hemsida och så vill han/hon lägga upp källkoden på den, det skulle väll vara bra då ? För att källkoden skulle bara vara intressant för den som kan HTML etc etc. och så skulle de som inte kan göra hemsidor men vill kommentera utseendet på siten slippa att scrolla förbi koden.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Xphome:

Jag tycker bara det skulle vara jobbigt, jag scrollar fort :P.

Men tänk dej att det är en tråd som handlar om nån som har gjort en hemsida och så vill han/hon lägga upp källkoden på den, det skulle väll vara bra då ? För att källkoden skulle bara vara intressant för den som kan HTML etc etc. och så skulle de som inte kan göra hemsidor men vill kommentera utseendet på siten slippa att scrolla förbi koden.

Ja, om inläggs skaparen får välja så skulle det vara bra.

Medlem

[code]Men om man bara vill gränsa av tex html-kod från vanlig text kan man väl göra såhär?

-taggen alltså

Borde väl funka bra...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Sweet att ni fixade det. Ni är bra ,bra bara så ni vet. :heart:


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Antikvitet

[info]Varsågod. [/info]


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar