Jämför PS3-Journey med PS4-versionen

Robot
Jämför PS3-Journey med PS4-versionen

Osäker på om det är värt att köra om Thatgamecompanys pärla? Den här filmen ger dig svaret.

#journey, #thatgamecompany


Medlem
Jämför PS3-Journey med PS4-versionen

Det här är ett perfekt tillfälle för er som inte ser skillnad mellan 30fps och 60fps att verkligen se vilken sjukt stor skillnad det är


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

KoP
Medlem

Väldigt liten skillnad. Ser lite ljusare ut på PS4'an.

Medlem

Rörelserna ser betydligt mjukare på ut på ps4 versionen.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Det här är ett perfekt tillfälle för er som inte ser skillnad mellan 30fps och 60fps att verkligen se vilken sjukt stor skillnad det är

Ironi?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av ivanhoe68:

Det här är ett perfekt tillfälle för er som inte ser skillnad mellan 30fps och 60fps att verkligen se vilken sjukt stor skillnad det är

Ironi?

snarare sarkasm

Medlem

När jag bytte in mina konsoler mot nya generationen var det här ett av spelen jag saknade mest. Så glad att jag kan spela det igen!

Medlem

Alltså, nu kanske man är partiskt deluxe men finner vissa saker med ps3 versionen bättre heh. Och yes, det är ljusare på ps4an det ser man ju.

Nåja, har man inte kört det på ps3 och har en ps4 och det inte kommer kosta för mkt så är det väl värt att spela den saken är säker. En juvlig resa är det minst sagt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Körde igenom det en gång igår och det var värt det för mej. Det var gratis men jag skulle ha köpt det endå för runt 100 kr.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av ivanhoe68:

Det här är ett perfekt tillfälle för er som inte ser skillnad mellan 30fps och 60fps att verkligen se vilken sjukt stor skillnad det är

Ironi?

Nope

Skrivet av feeweee:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av ivanhoe68:

Det här är ett perfekt tillfälle för er som inte ser skillnad mellan 30fps och 60fps att verkligen se vilken sjukt stor skillnad det är

Ironi?

snarare sarkasm

Nä, inte det heller, det är en rejäl skillnad


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Spelade igenom det igår kväll på ps4an, första gången jag spelat journey. väldigt imponerad, både av spelet som var helt fantastiskt men även av det visuella som var fenomenalt. Nu har jag tvingat min 9-åring att slita sig från minecraft och spela. Jag sitter som bisittare och bara myser... Underbart spel.

Medlem

Gratis är ju alltid gott, (som tidigare ps3-ägare av spelet),
Köra om det igen? Mja, det var väl sådär första gången på ps3 (visst, några ovanligt fåtal bra scener och upplevelser, men annars rätt standard).
Är det likadant nu så finns det ju annat att lägga tiden på.
Men som helt ny från ingenstans så kan det säkert vara värt en hundring eller så.

1
Skriv svar