Deus Ex: Mankind Divided får inget multiplayer

Robot
Deus Ex: Mankind Divided får inget multiplayer
Medlem
Deus Ex: Mankind Divided får inget multiplayer

Åh nej, så fruktansvärt hemskt supertråkigt...

Medlem

Wolfenstein fungerar ju som enbart SP, så ser inte varför det måste vara MP i spel. Särskilt som jag inte sett något DeusEx spel som MP spel ändå.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Det var nog det bästa jag läst på länge

Medlem

Det tycker jag va väldigt bra

Medlem

Väldigt bra!

Medlem
Medlem

Gött, finns inget jag stör mig på mer när det gäller spel än att spelstudior slösar stora resurser på något ingen vill ha när dom kunde spenderat resursena på lite extra polish i spelet i stället.

KoP
Medlem

Ingen större förlust.

Medlem

Oh noes! Vad är det som händer med världen! Ingen multiplayer i ett spel som har otroligt bra singelplayer!


signatur

Idono. That's me!

Medlem

JAAaa! Tack för det, tänk om EA kunde ta efter detta..

Medlem
Citat:

Vi håller tummarna för ett framtida Deus Ex-mmo. Eller online-shooter.

Nej.

Jag skulle hemskt gärna se ett sandbox multiplayer PC spel i cyberpunk miljö, med djupa rpg element och valmöjligheter. Men då skulle jag vilja att det är en helt unik titel, så utvecklarna är fria skapa det spel de vill göra.

Istället för att hopplöst försöka rätta sig efter ett singeplayer spel, med en spelvärd, story och karaktärs perrpektiv som är anpassad för singelplayer.

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Wolfenstein fungerar ju som enbart SP, så ser inte varför det måste vara MP i spel. Särskilt som jag inte sett något DeusEx spel som MP spel ändå.

Deus Ex fick en multiplayerdel i en patch för bra många herrans år sedan. Multiplayer-delen i det spelet har väldigt stor potential, då man har samma fördelar som i singleplayer-delen. Dock endast team deathmatch och vanlig deathmatch, men vad gör det egentligen? Det är fortfarande svinroligt... om motståndarna inte har ökat på ljuset (brightness) i spelet.

Medlem

Jag håller tummarna för att man fortsätter hålla serien som en utmärkt singleplayerupplevelse.

Medlem

Att få mer content att äta upp är aldrig dåligt, men det är skönt att de har prioteringsförmågor som fortfarande fungerar. Faktum är att det är helt meningslöst att slänga in multiplayer i såna här spel, förrutom kanske något co-op läge. Men multiplayer i övrigt är där redan tusen andra spel som garanterat gör det bättre, vilket är ett intrinsikalt problem med påslängt multiplayer till singleplayer titlar överlag.

Medlem

Skönt att höra att dom inte slänger in multi bara för att.
Ser genast om möjligt mer fram emot mankind divided!

Medlem

tycker det är bra, precis som Witcher spelen inte heller hade passat med multi så jag tycker det är bra, allt måste inte vara med multi idag det är för mycket måste ju finnas lite solo spel också för fasen

Medlem

Åh nej jag blir så "ledsen" när jag hör det.

Medlem

Underbart, mer sånt! Ska de tvunget slänga in multiplayer så får de gärna snegla på Splinter Cell-spelen.

1
Skriv svar