Tråd kan låsas/raderas.

Medlem
Tråd kan låsas/raderas.

Datum för kupong passerat.

Fick en rabattkupong på Steam idag till Dawn of War 2. Spelet kostar i nuläget 14,99€ så du kan köpa det för ca 3,75€ med kupongen.

Först till kvarn! Den som paxar först i tråden vinner. Skriv ditt steam-nick eller mail i tråden eller PM så skickar jag kupongen. (Kupong giltig till 27/7 19:00)


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Hijackar din tråd lite eftersom jag har en likadan fast för Dawn of War 1 som jag redan har.

Som sagt, först till kvarn.

Går ut vid samma tidpunkt, har även en för Voxelized som också går ut den 27:e.

Medlem

Jag kan också ge bort min kupong på DoW 2
Vad är grejen med Steam asså?
Man får en kupong på ett spel man redan här. "Duktigt !"

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Hijackar din tråd lite eftersom jag har en likadan fast för Dawn of War 1 som jag redan har.

Som sagt, först till kvarn.

Går ut vid samma tidpunkt, har även en för Voxelized som också går ut den 27:e.

Skrivet av schmuttah:

Jag kan också ge bort min kupong på DoW 2
Vad är grejen med Steam asså?
Man får en kupong på ett spel man redan här. "Duktigt !"

Haha, instämmer totalt. Och då ska man dessutom bara ha en vecka på sig att köpa spelet man redan har. Eller lyckas ge bort den inom en vecka. Men det går inte att gnälla... för man har ju fått kupongen Fin strategi där, Steam!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Har också en kupong för Dawn Of War 1 och Dawn Of War 2 som jag inte behöver. Jag har redan spelen

Instämmer med föregående postare att det känns konstigt att få kuponger för spel man redan har.

Först till kvarn!

Medlem
Skrivet av Algoroth:

Har också en kupong för Dawn Of War 1 och Dawn Of War 2 som jag inte behöver. Jag har redan spelen

Instämmer med föregående postare att det känns konstigt att få kuponger för spel man redan har.

Först till kvarn!

Hmm är det någon som har en 2:a kvar fortfarande? Ser har fått bra recensioner ser det ut som i alla fall och 35-40 spänn har jag över Är det värt för att bara spela SP?

Medlem
Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av Algoroth:

Har också en kupong för Dawn Of War 1 och Dawn Of War 2 som jag inte behöver. Jag har redan spelen

Instämmer med föregående postare att det känns konstigt att få kuponger för spel man redan har.

Först till kvarn!

Hmm är det någon som har en 2:a kvar fortfarande? Ser har fått bra recensioner ser det ut som i alla fall och 35-40 spänn har jag över Är det värt för att bara spela SP?

Jag har min kupong för Dawn Of War 2 kvar fortfarande. Om du vill ha den, så får du kontakta mig via ett meddelande.

1
Skriv svar