Nya Hearthstone-expansionen utannonserad!

Medlem
Nya Hearthstone-expansionen utannonserad!

Spelet måste ju vara extremt svårt att balansera med alla dessa kort?

Medlem

Spoilers i artikeln? Nåja, längtar! Föredrar HS över andra kortspel då det är mycket mer casual och går att köra varsomhelst


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Spelet måste ju vara extremt svårt att balansera med alla dessa kort?

Ett Kortspel blir aldrig "balanserat" vilka kort och arketyper som spelas beror nästan uteslutande på vilken lek som är mest populär för tillfället. I Hearthstone så används en stor del av korten inte alls, och en del andra kort används i nästan varje lek. Kollar man på arketypen "warrior" så finns det i princip två lekar som spela. Control warrior och Grim-patron warrior, och i de två typen av lekar används en väldigt liten variation av kort. En arketyp som shaman spelas i princip inte alls i tävlingar idag. Det är nog Mage och Warlock som använder störst variation av kort och kan spelas i mest olika former.


signatur

???????????????

Medlem

RNGstone fick precis en helt ny innebörd.

Medlem

Blir spännande att se de nya korten. Väntar med att uttala mig än men hoppas inte det blir allt för mycket random. Gårdagens stream gav tyvärr lite väl mycket random spells som är så jäkla svårt att räkna med i en match men som sagt så avvaktar jag med ett uttalande. Alltid roligt med nya kort dock

Medlem

Vet inte hur det översätts till vår låtsasvaluta men förbokningserbjudandet med 50 paket för $50 var riktigt lockande. Hoppas dock på fler pirater denna gången, känns som att det saknas tillräckligt många för att motivera den synergi som de oftast kräver.

Medlem

Blir något att spendera mina 5k guld på då

Skrivet av kebbe:

Vet inte hur det översätts till vår låtsasvaluta men förbokningserbjudandet med 50 paket för $50 var riktigt lockande.

Mmm, blir ju inga 500 spänn på det kan jag lova.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vet inte hur det översätts till vår låtsasvaluta men förbokningserbjudandet med 50 paket för $50 var riktigt lockande. Hoppas dock på fler pirater denna gången, känns som att det saknas tillräckligt många för att motivera den synergi som de oftast kräver.

Var hittar man det erbjudandet?

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av kebbe:

Vet inte hur det översätts till vår låtsasvaluta men förbokningserbjudandet med 50 paket för $50 var riktigt lockande. Hoppas dock på fler pirater denna gången, känns som att det saknas tillräckligt många för att motivera den synergi som de oftast kräver.

Var hittar man det erbjudandet?

http://www.hearthpwn.com/news/949-new-expansion-the-grand-tou...

1
Skriv svar