Elder scrolls online- värt det?

Medlem
Elder scrolls online- värt det?

Såg att spelet finns på rea på steam för tillfället, och tänkte kolla med folk som spelar/har spelat, är det värt att skaffa?

Som jag har förstått det så ska spelet inte kosta per månad längre va? Står på steam "Elder Scrolls Online account required to play", är det bara att man måste göra ett konto eller är det nåt man betalar för också? :s

Vill inte köpa det och sen åka på extrakostnader som man inte har råd med

Tack på förhand!

Medlem

Du betalar en en engångssumma för att få baspaketet, finns dock en in-game store i som mest innehåller kosmetiska föremål. Spelet är helt ok, finns bättre och sämre MMORPGs. När jag spelade det så var det precis odugligt att spela med folk du kände i samma grupp, fuckade upp quests rätt bra och man var oftast inte syncade i sitt questande. Kanske har fixats sedan jag spelade dock.

Har du pengar över och vill testa ett nytt mmo, bara köra.

Medlem

Jag tyckte det var kul att spela igenom 1 gång. Men verkar ha växt ur MMO genren generellt då raiding och grejer tar för lång tid. Men själva spelet är det absolut inget fel på och väl värt att pröva.

Medlem

Instämmer med föregående och säger att spelet är helt ok.
Det är rätt så snyggt och stort.
Jag kan inte sätta fingret på det men jag gillar spelet för det har sin speciella charm som jag tycker om.
Samma sak gäller med The Old Republic.
Du betalar bara en engångskostnad och skapar ett konto, sen är det bara att spela så mycket du vill.
Dom har polerat spelet väldigt mycket sen release och jag hade inga som helst problem när jag spelade från level 1 för några veckor sedan.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Köpte det för 130kr på GMG igår. En riktigt bra deal jämfört med de ynka 33% som är på Steam Men av det jag hittills har spelat så är det definitivt värt 350kr.

Här finns det en massa användbara addons som inte riskerar att du blir bannad.
http://www.esoui.com/addons.php

Medlem

Tack för alla svar, det blev ett köp till sist, och måste säga att jag är helnöjd

Extra tack till Bojkott för addon-sidan, även om jag inte riktigt förstår vad dom gör än

1
Skriv svar