Lords of the Fallen-utvecklarna jobbar på dystopiskt science fiction-rollspel

Robot
Lords of the Fallen-utvecklarna jobbar på dystopiskt science fiction-rollspel
Medlem
Lords of the Fallen-utvecklarna jobbar på dystopiskt science fiction-rollspel

Ft. Denuvo DRM med extra mycket prestanda problem!

Medlem

Sci-fi och RPG är en lovande kombination.
Sen får vi se vad det handlar om..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Får väl hoppas att de har lärt sig en läxa..

Medlem

det gillas!, hoppas bara det är ett djupt och bra talent träd med många val! kanske inte extremt som PoE men iaf ett sådant träd där du har replayabilitiy.

Inaktiv

Får hoppas deras nästa spel inte känns som en utdragen tutorial bara, för det var löjligt kort och en ren besvikelse.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

det gillas!, hoppas bara det är ett djupt och bra talent träd med många val! kanske inte extremt som PoE men iaf ett sådant träd där du har replayabilitiy.

PoE extremt skill-träd?!
Tycker inte det är extremt, tvärtom så finner jag det ytterst innovativt och lyckat.
Mer av denna typ av skill-träd, är definitivt uppskattat enligt mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av FuzioN:

det gillas!, hoppas bara det är ett djupt och bra talent träd med många val! kanske inte extremt som PoE men iaf ett sådant träd där du har replayabilitiy.

PoE extremt skill-träd?!
Tycker inte det är extremt, tvärtom så finner jag det ytterst innovativt och lyckat.
Mer av denna typ av skill-träd, är definitivt uppskattat enligt mitt tycke.

du missförstår mig nog här, jag tycker om PoE:s träd! grejjen är den skrämmer bort många spelare, ett träd som poe fast ändrat lite i egen stil typ.

Dock ska det inte catera noobs eller dåliga spelare till den bedrift det förstör det om du förstår nu vad jag menar.

Kanske formulera mig dåligt eller oavsett som blev det ett extremt missförstånd här

ett exempel är skyforges system gillar jag mer än PoE:s

Dock tyvärr så når man ju till sist alla nodes i skyforge vilket är synd, men ja du fattar nog endå inte min tankegång här om du ej spelat mycket skyforge hehe.

1
Skriv svar