Fallout Anthology utannonserat – stor Fallout-samling till pc

Robot
Fallout Anthology utannonserat – stor Fallout-samling till pc
Medlem
Fallout Anthology utannonserat – stor Fallout-samling till pc

Gillar boxen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Oj, vilket bra pris.

Medlem

3an fungerar väl inte ens till Windows 7+ utan att det krävs en del modifikationer?

Medlem

Jag har inte ens en speldator.. men kom igen - det är en Mini Nuke. Min spelhylla behöver den


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Cav_swe:

3an fungerar väl inte ens till Windows 7+ utan att det krävs en del modifikationer?

Japp. Har de inte fixat det så krävs det fortfarande en moddad DX9-fil.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag kör Windows 7 och jag har inga problem med Fallout 3. Har inte behövt modda eller något.

Medlem

Värt det enbart för mini nuken

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Cav_swe:

3an fungerar väl inte ens till Windows 7+ utan att det krävs en del modifikationer?

Japp. Har de inte fixat det så krävs det fortfarande en moddad DX9-fil.

Knappast något allmänt problem, har aldrig haft problem öht på Windows 7 och har heller aldrig hört om det från andra som spelat.

Medlem

Var kan man köpa?

Medlem

Hmm det är billigare att bara köpa spelen separat på Steam. Är "bomben" helst gjord av metall eller är det bara nåt plastskräp?

Edit: Tydligen är det en Fallout rea på gång i Steam just nu. Normalt är det dyrare att köpa separat.

Medlem

Om det där priset stämmer så blir det ett köp bara för att ha "lådan" i hyllan. Det verkar väldigt billigt dock, men man kan ju alltid hoppas!

/ LordDaimos

"Complete Fallout Collection", och så fattas "Fallout 4" ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rolig sak för samlare kan jag tänka mig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Complete Fallout Collection", och så fattas "Fallout 4" ...

Och Fallout: Brotherhood of Steel
Inte för att det är ett speciellt bra spel i sig, men jag tycker det var underhållande hursomhelst ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Geeks Gaming
Skrivet av colpo:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Cav_swe:

3an fungerar väl inte ens till Windows 7+ utan att det krävs en del modifikationer?

Japp. Har de inte fixat det så krävs det fortfarande en moddad DX9-fil.

Knappast något allmänt problem, har aldrig haft problem öht på Windows 7 och har heller aldrig hört om det från andra som spelat.

Wait what? Har aldrig hört någon haft problem med 3an på Win7 och upp. Själv kör jag 10 och har inga som helst problem med något av fallout spelen

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av walter_iego:

"Complete Fallout Collection", och så fattas "Fallout 4" ...

Och Fallout: Brotherhood of Steel
Inte för att det är ett speciellt bra spel i sig, men jag tycker det var underhållande hursomhelst ^^

Erhm, Fallout Tactics ÄR "Brotherhood of Steel"

Medlem
Skrivet av Cav_swe:

3an fungerar väl inte ens till Windows 7+ utan att det krävs en del modifikationer?

Fungerar alldeles utmärkt för mig utan nått tjafs extra intsallerat.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Camlin:

Erhm, Fallout Tactics ÄR "Brotherhood of Steel"

https://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_Tactics:_Brotherhood_of...
https://en.wikipedia.org/wiki/Fallout:_Brotherhood_of_Steel

Medlem
Skrivet av Camlin:
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av walter_iego:

"Complete Fallout Collection", och så fattas "Fallout 4" ...

Och Fallout: Brotherhood of Steel
Inte för att det är ett speciellt bra spel i sig, men jag tycker det var underhållande hursomhelst ^^

Erhm, Fallout Tactics ÄR "Brotherhood of Steel"

Nej, det är det inte, "Fallout: Brotherhood of Steel" är för Xbox och PS2, "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel" är för PC (precis som gusnan skrev).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

Gjorde inte bethesda eller något annat företag något liknande med något collectors edition men "glömde" spelet i fråga i skjälva paketet som man var tvungen och köpa separat?

Medlem

Har redan betalat för F3 och F New Vegas, men det här är ju utan tvivel värt att köpa igen!

Medlem

Jag vet att det är lite som att svära i kyrkan, men Tactics är nog det som jag gillat mest. Alla spelen är underbara, och jag minns med värme när jag kickade igång Fallout 1, men Tactics hade ett upplägg som passade mig som handen i handsken:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag håller på (ca 80% spelat) med 3an Goty som den heter på Steam och det kraschar i bästa fall var 20minut trots jag fixat med ini filen etc.
win7 x64 GTX980.
Efter lite fibblande med Nvidias 3D settings så går allt mycket fortare (än det ska egentligen) men krascherna kommer hela tiden. Innan när jag spela, på den gamla goda tiden så vart det bara en krasch då och då.
edit: efter avinstallering och disable .net 3.5 och installerat igen så funkar det som det skall igen.
klart det var den jobbigaste (sista) fixen som funka.

Medlem

Vill... ha... boxen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Nomnomnomnom... Man vill ju ha mini nuken, men fan, det blir 3e exet av Fallout 1 i samlingen!

k3m
Medlem

Ser ut som att Bethesda tar credsen för Fallout 1o2!? De svinen! De hade ingenting med de att göra.

Medlem

Vill ha nuken i hyllan, men jag äger ju redan alla spel förutom Tactics, och de flesta har jag både fysiskt och på Steam... >_>

I en postapokalyptisk framtid kommer någon att gräva upp den här bomben och bli förvånad.

rot
Medlem

Givet köp

Skrivet av secuda:

Gjorde inte bethesda eller något annat företag något liknande med något collectors edition men "glömde" spelet i fråga i skjälva paketet som man var tvungen och köpa separat?

Tänker du på Wolfenstein New Order? Där valde dem att inte ha med spelet.

12
Skriv svar