I Fallout 4 kan du hamna i en radioaktiv storm

Robot
I Fallout 4 kan du hamna i en radioaktiv storm
Medlem
I Fallout 4 kan du hamna i en radioaktiv storm

Todd is Godd

Geeks Gaming

Kvittar vad folk än säger. Kommer bli köp dag ett! Ev Pip-boy edition

Medlem

längtar...


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Världens bästa spel släpps snart!

Medlem
Medlem

Har en hel del måsten som jag ska göra klart innan spelet kommer så jag med gott samvete kan ägna 100% av min lediga tid till F4. Och som det ser ut nu kommer jag bli arbetslös runt den tiden. Inget ont som inte har något gott med sig.

Medlem

Första gången i livet som jag längtar efter november månad


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Kvittar vad folk än säger. Kommer bli köp dag ett! Ev Pip-boy edition

Bokat och klart!

Medlem

Radioaktiv storm? Det fanns ju i Call of Pripyat, grymma väderförhållanden i det spelet!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:
Skrivet av Jinxswe:

Kvittar vad folk än säger. Kommer bli köp dag ett! Ev Pip-boy edition

Bokat och klart!

Bokade det idag. Gratis

Medlem

Gif mig!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av MattiAce:

Första gången i livet som jag längtar efter november månad

Andra gången för mig, första gången var när Skyrim släpptes 20151111.

Dagen efter Fallout 4...?

Medlem

Härligt, minns att jag körde med en sån här mod till New Vegas, piffade upp tillvaron rätt mycket faktiskt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tveksam till att Bethesda kan göra ett vettigt fallout. Fallout 3 hade många brister framförallt i världen som inte var logiskt för fem öre samt urusel story och dialog.
New Vegas är bra mycket bättre med en värld som faktiskt känns levande och någorlunda logisk.

Skrivet av Castor.T:

Radioaktiv storm? Det fanns ju i Call of Pripyat, grymma väderförhållanden i det spelet!

Fanns även i Clear Sky.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Tveksam till att Bethesda kan göra ett vettigt fallout. Fallout 3 hade många brister framförallt i världen som inte var logiskt för fem öre samt urusel story och dialog.
New Vegas är bra mycket bättre med en värld som faktiskt känns levande och någorlunda logisk.

Skrivet av Castor.T:

Radioaktiv storm? Det fanns ju i Call of Pripyat, grymma väderförhållanden i det spelet!

Fanns även i Clear Sky.

Jag var faktisk lite besviken på Vegas, blev inte alls like
tagen av storyn eller världen i övrigt. Kanske hade för höga förväntningar vilket ju är ännu högre nu


signatur

MattiAceGaming

Inaktiv
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av omgponies:

Tveksam till att Bethesda kan göra ett vettigt fallout. Fallout 3 hade många brister framförallt i världen som inte var logiskt för fem öre samt urusel story och dialog.
New Vegas är bra mycket bättre med en värld som faktiskt känns levande och någorlunda logisk.

Skrivet av Castor.T:

Radioaktiv storm? Det fanns ju i Call of Pripyat, grymma väderförhållanden i det spelet!

Fanns även i Clear Sky.

Jag var faktisk lite besviken på Vegas, blev inte alls like
tagen av storyn eller världen i övrigt. Kanske hade för höga förväntningar vilket ju är ännu högre nu

Det var Obsidian som stod för Fallout New Vegas och inte Bethesda.

Medlem

Snälla, ljug nu inte om allt detta Todd...

1
Skriv svar