Five Nights at Freddy's 4 har släppts – några veckor tidigare än väntat

Robot
Five Nights at Freddy's 4 har släppts – några veckor tidigare än väntat
Releasehästryttare
Five Nights at Freddy's 4 har släppts – några veckor tidigare än väntat

Bästa 7.99 jag spenderat denna månaden!

Medlem

Har aldrig spelat spelen, men spel som släpps tidigare och är färdiga borde få en liten guldstjärna i kanten...

Medlem

Svårt att förstå varför man vill spela denna serie men det är ju alltid subjektivt.

Kul för de som har väntat.

Medlem
Skrivet av toern:

Svårt att förstå varför man vill spela denna serie men det är ju alltid subjektivt.

Kul för de som har väntat.

Spelar inte spelen själv men tycker att Scott har gjort ett kanonjobb med spelets lore. Det räcker inte att spela igenom spelet bara, utan de_lore är väldigt kryptisk och finns gömd i spelet. Älskar hur folk diskuterar sina funna ledtrådar och teorier med varandra över forum.

Youtube-kanalen Game Theorists har analyserat hela seriens lore och trots att kanalens skapare Mathew Patrick är van med att dissikera spel och bygga sina teorier på ett galet imponerande sätt, så sa han att FNAF nästan var för mycket för honom t om


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Har aldrig spelat spelen, men spel som släpps tidigare och är färdiga borde få en liten guldstjärna i kanten...

Inte så svårt att ha ett färdigt spel när spelet i sig är ett interaktivt bildspel..

Medlem

Stackars snubben på Game Theorists, han som grodde att han äntligen var klar med den här serien

Medlem

Vilket av dom ska jag spela? 1,2,3 eller 4? Vilket är mest scary?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Vilket av dom ska jag spela? 1,2,3 eller 4? Vilket är mest scary?

Amnesia: The Dark Descent


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar