Äntligen datum för Fallout Shelter till Android

Robot
Äntligen datum för Fallout Shelter till Android

Plus nya inslag till både Ios- och Android-versionen.

#fallout-shelter, #bethesda-softworks


Medlem
Äntligen datum för Fallout Shelter till Android

Får se om uppdateringen är något att ha. Spelade en del men tröttnade rätt fort efter att jag hade låst upp alla rum. Det enda som fanns att kämpa för var lunchlådorna och fick kan inte rätt quests fanns det inte mycket att göra.

Medlem

Kul tidsfördriv men knappast ett spel i den meningen. Allt man gör är att vänta in nästa bonus.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Avstängd
Skrivet av Voorhees:

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Hmm måste säga att det är svårt att vara "phone master race" när man bara har 12 månaders garanti och en skärm som går sönder om en fluga landar på den, men, de kanske är vanligt när man har en märkestelefon

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:
Skrivet av Voorhees:

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Hmm måste säga att det är svårt att vara "phone master race" när man bara har 12 månaders garanti och en skärm som går sönder om en fluga landar på den, men, de kanske är vanligt när man har en märkestelefon

Var inte helt seriös Mitt val är iOS andras är Android, i dont give a shit. Gillar dock att retas ibland.

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:
Skrivet av Voorhees:

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Hmm måste säga att det är svårt att vara "phone master race" när man bara har 12 månaders garanti och en skärm som går sönder om en fluga landar på den, men, de kanske är vanligt när man har en märkestelefon

https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Knazzbollen:
Skrivet av Voorhees:

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Hmm måste säga att det är svårt att vara "phone master race" när man bara har 12 månaders garanti och en skärm som går sönder om en fluga landar på den, men, de kanske är vanligt när man har en märkestelefon

Var inte helt seriös Mitt val är iOS andras är Android, i dont give a shit. Gillar dock att retas ibland.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Vad bra då kanske jag kan börja spela spelet på min Ipad mini. Jag var glad när spelet kom och det var inga problem att spela det så jag betalade 40kr för några lådor för det tyckte jag spelet var värt. När jag kom upp i ca 40 Pers så la spelet av. Det är mycket bättre på en gammal Ipad jag har den säger till om den inte kan köra spelen men nu verkar min nya ipad ha sjunkit till pc kvalitet där man aldrig vet i förväg om spelen kommer att funka eller inte.

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:
Skrivet av Voorhees:

Varsågod Androidfolket, nu är vi klara med spelet (Vi har till och med tröttnat på det)

// PhoneMasterrace

Hmm måste säga att det är svårt att vara "phone master race" när man bara har 12 månaders garanti och en skärm som går sönder om en fluga landar på den, men, de kanske är vanligt när man har en märkestelefon

För att inte nämnda hur låst och styrt ios är

Medlem

Vilken tid kommer det ut?


signatur

Live long and prosper

Avstängd
Skrivet av Jonas182:

Vilken tid kommer det ut?

Ingen anning....hittar ingen tidpunkt....

Medlem
Medlem

Undrar samma? Går ju in var 30e minut och kollar som det är xD. När brukar playstore uppdateras?

Medlem

Vet inte vilken tidszon som gäller, är det US tid så är det ju den 13'e överallt utom på Hawaii

Borde ju vara ute nu.

Medlem

Jag kollar på både mobilen o plattan


signatur

Live long and prosper

Medlem

Uppdateringen till min ipad finns ute iaf, trodde den skulle släppas samtidigt som android versionen men uppenbarligen inte

Medlem

uppdateringen till Iphone har kommit


signatur

Live long and prosper

Medlem

Nu har dom släppt det laddar ner det nu


signatur

Live long and prosper

Medlem
Skrivet av Jonas182:

Nu har dom släppt det laddar ner det nu

Uh va? På plattan eller luren? För inte hittar jag den på telefon

Lol hitta. Söker man på "fallout shelter" så ligger den typ 30 appar ner

1
Skriv svar