Witcher 3-avhoppare startar ny studio

Robot
Witcher 3-avhoppare startar ny studio

Tillsammans med Kholat-studion ska Jakub Rokosz pröva sina oberoende vingar.

#the-witcher-3-wild-hunt


Medlem
Witcher 3-avhoppare startar ny studio

Så...eh...jaha. Okej.

Aja, uppdragsdesignen i Witcher 3 var ju alldeles strålande, så jag är lite intresserad av att se vad de gör. Dessutom låter "isometriskt spel" + "Witcher 3-utvecklare" som en väldigt spännande kombination i mina öron.

Medlem

Uppdrags-designen i Witcher 3 är lysande, om det är vad jag tror det är :P, betyder detta att Witcher 4 kommer bli sämre?

Medlem
Skrivet av nils45:

Uppdrags-designen i Witcher 3 är lysande, om det är vad jag tror det är :P, betyder detta att Witcher 4 kommer bli sämre?

eh kommer inte komma något witcher 4

Medlem

Jag föreställde mig att Cyberpunk skulle vara ett Witcher i Scifi miljö. Så man får hoppas på att CDPR har kvar liknande talang om det blir just ett liknande spel. Vilket jag faktiskt hoppas på, vi har, och får varje år en massa "meh" shooters. Kan CDPR göra shooters intressanta igen o.O

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Jag föreställde mig att Cyberpunk skulle vara ett Witcher i Scifi miljö. Så man får hoppas på att CDPR har kvar liknande talang om det blir just ett liknande spel. Vilket jag faktiskt hoppas på, vi har, och får varje år en massa "meh" shooters. Kan CDPR göra shooters intressanta igen o.O

Cyberpunk klarar sig nog, spelet därefter däremot...

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Jag föreställde mig att Cyberpunk skulle vara ett Witcher i Scifi miljö. Så man får hoppas på att CDPR har kvar liknande talang om det blir just ett liknande spel. Vilket jag faktiskt hoppas på, vi har, och får varje år en massa "meh" shooters. Kan CDPR göra shooters intressanta igen o.O

Hoppas verkligen inte det, vad som jag uppfattat det som är att det blir mer action paced, fast i rpg, och mer abilities osv du kan använda dig utav.

Mer som ett MMO i hack and slash värld.

efter att kollat forumet och kollat saker där är det den bilden jag har fått, sen även att det blir MP spel, om det bara blir MP fick jag ej reda på men efter att kollat och uppskjutningen och dom ej vill prata om spelet.

Så blir ju min tanke att det kmr vara ett helt MP spel eller vara fokuserat på MP.

Medlem

Deras första spel kommer heta Witch ER och handla om häxor som jobbar på en akutmottagning. Rösterna görs av de från Charmed.

Ok, jag försökte. Alla kan inte lyckas vara roliga med ordvitsar. Humor borde ändå vara förbjudet.

k3m
Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av nils45:

Uppdrags-designen i Witcher 3 är lysande, om det är vad jag tror det är :P, betyder detta att Witcher 4 kommer bli sämre?

eh kommer inte komma något witcher 4

Det vet vi inte. Det är mer sannolikt att det kommer en Witcher 4a. Fast inte med protagonisten White wolf, också känd som Geralt of rivia. Sen tror jag att Witcher 4an kommer bli ett toppspel, men att det inte kommer att nå upp till 3an. För mästerverk skapas väldigt sällan.

Medlem

Varför skulle det inte kunna komma ett Witcher 4 med geralt?

k3m
Medlem
Skrivet av Pooslice:

Varför skulle det inte kunna komma ett Witcher 4 med geralt?

På grund av REDs uttalande! Sammanfattat har de sagt att det inte kommer att komma ett till Witcher med Geralt. Googla om du vill veta mer. Sedan så vet vi ju att ord är bara ord. Hur länge håller orden? Är det en betydelsefull person som uttalat orden? Och så vidare.

Medlem

Det var mig en ful logga, dåligt utformad måste jag säga.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Deras första spel kommer heta Witch ER och handla om häxor som jobbar på en akutmottagning. Rösterna görs av de från Charmed.

Ok, jag försökte. Alla kan inte lyckas vara roliga med ordvitsar. Humor borde ändå vara förbjudet.

Sista meningen fick mig att skratta.

Ambassadör
Xbox

Det är alltid roligt med nyheter om att det kommer nyheter senare.


signatur

Jump in.

k3m
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det är alltid roligt med nyheter om att det kommer nyheter senare.

Tidsödande, tråkigt, usel journalistik, fantasilöst, svagt, tafatt, oväsentligt, förvirrande och alldeles värdelöst.

Medlem
Skrivet av k3m:

och alldeles värdelöst.

"och alldeles, alldeles underbart!"

k3m
Medlem
Skrivet av Hammond:
Skrivet av k3m:

och alldeles värdelöst.

"och alldeles, alldeles underbart!"

;p

1
Skriv svar