Under text i rubriker

Inaktiv
Under text i rubriker

Jag är ganska ny här på Fz, men jag är ganska forum van och har varit ett forumtroll sen -06.
Fz verkar ha ett ganska bra forum generelt sätt men det finns en sak som jag saknar, nämligen en under text till rubriken.

t.ex om denna funktion nu fanns så skulle rubriken sätt ut ungefär så här:

Under text i rubriker
Bra idé?

Det kanske var ett dåligt exemple, så här är ett något bättre:

den värsta dagen i mitt liv
Jag fick sparken och blev dumpad

Anledningen till att jag saknar denna funktion är att det blir mycket lättare att se vilka trådar som är värda att läsa utan att behöva klicka på dom för att se vad de innehåller.


signatur

//Damien

Medlem

En annan variant är att visa de första x tecknen från första inlägget; kanske när man håller muspekaren över rubriken? Enkelt och smidigt.

Inaktiv
Skrivet av andman:

En annan variant är att visa de första x tecknen från första inlägget; kanske när man håller muspekaren över rubriken? Enkelt och smidigt.

Låter fint.


signatur

//Damien

Antikvitet

...men långt ifrån oproblematiskt. Inläggstext kan innehålla EosCode vilket innebär att vi skulle vara tvungen att köra texten genom en stripperfunktion först. Det skulle göra det redan prestandakrävande forumet ännu mer krävande.

Underrubriker är i teorin en utmärkt idé men i praktiken faller det på att vi tror att det inte skulle användas tillräckligt mycket eller på rätt sätt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar