Trög start för Adam Sandlers Pixels

Robot
Trög start för Adam Sandlers Pixels
Medlem
Trög start för Adam Sandlers Pixels

Inte konstigt när filmen
1: Går upp mot Ant-Man
2: Har Adam Sandler som en av skådespelarna (spelar ingen roll vilken roll han har i filmen).

Medlem
Medlem

Hur spelrelaterad denna film än är kan jag inte finna minsta intresse när jag vet att Adam Sandlar står bakom den.

Medlem

Kan inte påstå att filmen i sig verkar lovande eller bra på något sätt.

Medlem
Medlem

Ni måste se denna: https://www.youtube.com/watch?v=BFD2293oGvA

Fullkomligt briljant recension.

Medlem

Jag hade förhoppningar på denna film, Sandler har ju trots allt en tendens att göra en bra film på var sjätte film han gör, men det verkar som att detta inte är en av dem bättre. :/

Medlem

Kanske är för att Adam Sandler är en överskattad svindlare som suger apröv. Han producerar avfall som Jack and Jill, pumpar in så mycket skamlös reklam som det bara går, sen cashar in en fetsumma av en sjukt uppblåst budgen på 79miljoner $. De som fortfarande tycker om hans filmer måste ha druckit ur den orangea flaskan under diskbänken, eller borde göra det.

Jag skämdes när jag såg trailern, vem trodde detta var en bra idé?

Filmen har ingen koll på sin målgrupp överhuvudtaget. Dagens "barn" vet inte vad Pac-Man är.

Det som verkligen är frapperande är att det är Chris Columbus som har regisserat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Medlem

Sandler är med i bra filmer till och från, om hans företag bara publicerar skit vet jag inte, tycker han är en skön skådis.

'Just go with it' och 'Grown Ups' var de senaste jag såg med honom och är helt ok enligt mig. Appropå filmer så kan jag rekommendera Ted 1,2, förbannat roliga med ganska otippade Mark Wahlberg.

(Har annars rätt svårt för amerikansk komedi)

Inaktiv

Nja är ju inte direkt förvånad då hollywood inte verkar ha något som hällst humm om vad de pratar om när det kommer till spel. samma steriotyper.

Skrivet av Fuidama:

Inte konstigt när filmen
1: Går upp mot Ant-Man
2: Har Adam Sandler som en av skådespelarna (spelar ingen roll vilken roll han har i filmen).

Någon som ser fram imot ANT-man överlag? känns som att det börjar tryta på superhjälte marknaden, med samma gammla skåpmat suck.

Medlem

Adam Sandler har i regel förstört samtliga av de filmer han medverkat i de senaste 10 åren.

Humorn är ofta slapp och utan tajming. Dessutom lägger han in talanglösa kompisar (Kevin James är nog den sämsta av de alla) och gör det hela betydligt sämre.

Tråkigt att Peter Dinklage drogs in i detta.

Det är tråkigt dessutom då premissen är kul, men utförandet bedrövligt....


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Inte konstigt när filmen
1: Går upp mot Ant-Man
2: Har Adam Sandler som en av skådespelarna (spelar ingen roll vilken roll han har i filmen).

Vad är Ant-Man?
mvh filml0ver

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Kanske är för att Adam Sandler är en överskattad svindlare som suger apröv. Han producerar avfall som Jack and Jill, pumpar in så mycket skamlös reklam som det bara går, sen cashar in en fetsumma av en sjukt uppblåst budgen på 79miljoner $. De som fortfarande tycker om hans filmer måste ha druckit ur den orangea flaskan under diskbänken, eller borde göra det.

Se Punch Drunk Love, den är faktiskt riktigt bra (kanske mest pga Paul Thomas Andersson regisserat den).

Medlem

Har Adam Sandler någonsin gjort en bra film?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vad är Ant-Man?
mvh filml0ver

Verkar som du missat en film herr "filml0ver"
http://www.imdb.com/title/tt0478970/?ref_=fn_al_tt_1

Skrivet av secuda:

Någon som ser fram imot ANT-man överlag? känns som att det börjar tryta på superhjälte marknaden, med samma gammla skåpmat suck.

Jag kan inte säga vem som ser fram emot en film eller inte, men denna artikel handlade just om den tröga starten för Sandlers film och största anledningen enligt kritiker/analytiker (eller vad man ska kalla dem) verkar vara att det beror på dels Ant-Man, Jurassic World m.fl.
Uppenbart är det ju temat som spelar stor roll. Antar att folk föredrar superhjältar i filmerna som Marvel spottar ut snarare än en average-joe hjälte som Sandler och hans gäng skulle föreställa.

Ps. har inte sett någon av filmerna, bara deras trailers.

Medlem

Ant-Man är grym.

Den här filmen är något av det värsta som någonsin hamnat på någons TV eller en bio på väldigt länge. Jag ser hellre Uwe Bolls sämsta filmer än ser denna igen.

Medlem

Adam Sandler är så otroligt överdriven i nästan allt han är med i.
Om jag minns rätt så var Happy Gilmore faktiskt bra.
Jag tycker faktiskt bättre om Kevin James. Mall Cop 1 var inte så jättedålig, kanske för att han inte är överdriven.

Jag tycker inte om superhjältefilmer, men Ant-man ser faktiskt intressant ut eftersom det är något annat än den vanliga skåpmaten.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Minst hälften av filmens kostnad går till Adam Sandler och hans polares löner i vanliga fall. Adam gillar pengar och gemene man verkar uppskatta hans skrikiga, lätt förståndshandikapade stil som han antar i de flesta roller han spelar. Operaman från Saturday Night Live var rätt underhållande och på detta fundament har han byggt sin karriär. Jag erkänner att jag har sett flera av hans tidiga filmer och skrattat, men det var i tonåren för 15-20 år sedan. På den tiden har min fillmsmak förändrats medans Adam Sandler filar på på samma slitna harpa.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser ut som Brian Peppers på bilden?

Medlem
Skrivet av ArcticFire:

Adam Sandler är så otroligt överdriven i nästan allt han är med i.
Om jag minns rätt så var Happy Gilmore faktiskt bra.
Jag tycker faktiskt bättre om Kevin James. Mall Cop 1 var inte så jättedålig, kanske för att han inte är överdriven.

Jag tycker inte om superhjältefilmer, men Ant-man ser faktiskt intressant ut eftersom det är något annat än den vanliga skåpmaten.

Jag skulle säga att det är en överdrift att kalla Happy Gilmore för *bra*, men jag kan ge dig att till skillnad från Sandlers andra filmer att den inte var så dålig att den används på Guantanamo Bay som tortyrmetod mot Al-Qaida. Det är utan tvivel hans mästerverk - den första filmen med Adam Sandlers som inte orsakade en depressionsvåg och masskulter dedikerade åt kollektivt självmord.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av ArcticFire:

Adam Sandler är så otroligt överdriven i nästan allt han är med i.
Om jag minns rätt så var Happy Gilmore faktiskt bra.
Jag tycker faktiskt bättre om Kevin James. Mall Cop 1 var inte så jättedålig, kanske för att han inte är överdriven.

Jag tycker inte om superhjältefilmer, men Ant-man ser faktiskt intressant ut eftersom det är något annat än den vanliga skåpmaten.

Jag skulle säga att det är en överdrift att kalla Happy Gilmore för *bra*, men jag kan ge dig att till skillnad från Sandlers andra filmer att den inte var så dålig att den används på Guantanamo Bay som tortyrmetod mot Al-Qaida. Det är utan tvivel hans mästerverk - den första filmen med Adam Sandlers som inte orsakade en depressionsvåg och masskulter dedikerade åt kollektivt självmord.

Den är ju precis lika dålig som alla andra hans filmer. Vad är detsom urskiljer den från de andra?

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av ArcticFire:

Adam Sandler är så otroligt överdriven i nästan allt han är med i.
Om jag minns rätt så var Happy Gilmore faktiskt bra.
Jag tycker faktiskt bättre om Kevin James. Mall Cop 1 var inte så jättedålig, kanske för att han inte är överdriven.

Jag tycker inte om superhjältefilmer, men Ant-man ser faktiskt intressant ut eftersom det är något annat än den vanliga skåpmaten.

Jag skulle säga att det är en överdrift att kalla Happy Gilmore för *bra*, men jag kan ge dig att till skillnad från Sandlers andra filmer att den inte var så dålig att den används på Guantanamo Bay som tortyrmetod mot Al-Qaida. Det är utan tvivel hans mästerverk - den första filmen med Adam Sandlers som inte orsakade en depressionsvåg och masskulter dedikerade åt kollektivt självmord.

Den är ju precis lika dålig som alla andra hans filmer. Vad är detsom urskiljer den från de andra?

Vet inte alltså, det var bara någonting som gjorde Happy Gilmore mindre av ett konstprojekt i självtortyr att titta på än resten av hans filmer. Det KAN mycket väl bero på att jag var yngre när jag såg den än de andra.

Men jag skulle aldrig få för mig att kalla den för BRA elelr nåt sånt. Inte ens acceptabell. Den är bara lite mindre torterande dålig än de andra.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av ArcticFire:

Adam Sandler är så otroligt överdriven i nästan allt han är med i.
Om jag minns rätt så var Happy Gilmore faktiskt bra.
Jag tycker faktiskt bättre om Kevin James. Mall Cop 1 var inte så jättedålig, kanske för att han inte är överdriven.

Jag tycker inte om superhjältefilmer, men Ant-man ser faktiskt intressant ut eftersom det är något annat än den vanliga skåpmaten.

Jag skulle säga att det är en överdrift att kalla Happy Gilmore för *bra*, men jag kan ge dig att till skillnad från Sandlers andra filmer att den inte var så dålig att den används på Guantanamo Bay som tortyrmetod mot Al-Qaida. Det är utan tvivel hans mästerverk - den första filmen med Adam Sandlers som inte orsakade en depressionsvåg och masskulter dedikerade åt kollektivt självmord.

Den är ju precis lika dålig som alla andra hans filmer. Vad är detsom urskiljer den från de andra?

Vet inte alltså, det var bara någonting som gjorde Happy Gilmore mindre av ett konstprojekt i självtortyr att titta på än resten av hans filmer. Det KAN mycket väl bero på att jag var yngre när jag såg den än de andra.

Men jag skulle aldrig få för mig att kalla den för BRA elelr nåt sånt. Inte ens acceptabell. Den är bara lite mindre torterande dålig än de andra.

Fasen vad du överdriver. Tycker att Happy Gilmore, Waterboy, Billy Madison och Little Nicky är bra filmer för att befinna sig i den moderna komedi genren.

Inaktiv
Skrivet av MaxWarp:

Verkar vara en höjdarrulle... https://youtu.be/BFD2293oGvA

Glad kille

Medlem

Massa jävla klag över adam sandler som slådis. håller delvis med då han kan va väldigt jävla oserriös och jobbig. Men en av dom bättre komedifilmerna är faktiskt gjoda med adam sandler som tex Anger management (inte serien), the longest yard och Grown upps ettan.


signatur

Du kan kissa utan att bajsa men inte bajsa utan att kissa

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Ni måste se denna: https://www.youtube.com/watch?v=BFD2293oGvA

Fullkomligt briljant recension.

Jag tyckte den var rätt usel. Bara en flod av gnäll som dessutom innhöll spoilers.

Oavsett hur dålig rulle, spoilers i recension går fetfort.

Nä, den här är mycket bättre i så fall:

https://www.youtube.com/watch?v=cZWZQnboS7I

1
Skriv svar