Vad har hänt med vara konton?

Inaktiv
Vad har hänt med vara konton?

Skulle deltaga i 10 000 bc tävlingen och fick "ditt konto är ej aktiverat".. fanns inte sa mycket annat att göra än maila "support" via kontakta oss.

Tiden gick..

hittade ett forum inlägg ville svara pa, hade fortfarande inte fatt hjalp av FZ.se sa bad en kompis svara, "va?! säger att mitt konto maste aktiveras"..

tiden gick..

Skrev ett nytt mail till fz.se via kontakta.. fortfarande inget svar..

Registerade en ny användare och undrar nu vad som star pa..

min gamla användare är @granQ och vill gärna ha tillbaka den och avsluta detta kontot..

Antikvitet

Den enda möjligheten för kontot att bli inaktivt är om du byter e-postadress. Då skickas det ett nytt aktiveringsmail för att bekräfta att e-postadressen är giltig.

Kan det vara så att du bytte e-postadress någonstans i krokarna då du senast loggade in, 8 maj, glömde bort att aktivera kontot och sedan dess inte tänkt på att du inte varit inloggad?

Jag har nu beställt fram ett nytt aktiveringsmail för användaren @granQ. Kolla i din mailkorg.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

hmm, kan vara sa att nagot felaktigt med den emailen da.. fick namligen inget mail.. (bor val vara framme efter 10 min?)

tack for hjalpen aven om inte hjalpt hittils.. kan du kolla om mailen ar riktad till "d@niel@granq.se" ? (det forsta @ skall vara ett a, bara for lura spambots)

Antikvitet

Ja, det är den mailen som gäller. Har nu prövat att skicka ut ytterligare ett. Kommer det fram den här gången?

Du kan kontakta mig mailledes vid problem så går det fortare. Jag finns på john.severinson snabel-a fz.se.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar