Skrotade Skyrim-inslag moddas – npc:s sörjer och förföljs

Robot
Skrotade Skyrim-inslag moddas – npc:s sörjer och förföljs

Bethesda beslutade att ta bort två kittlande inslag för i Skyrim. Moddare ändrar på den saken.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Skrotade Skyrim-inslag moddas – npc:s sörjer och förföljs

Det räcker med att modda så man kan döda barn i Skyrim, så sörjer föräldrarna. Så ingen nyhet direkt


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Skyrim fortsätter äga. Bästa rollspel jag vet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Om nu bara någon kunde göra striderna intressanta..

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Om nu bara någon kunde göra striderna intressanta..

Deadly reflex

Medlem

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.

Snart?! Du har inte besökt nexusmods.com/skyrim hör jag.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av marcus8958:

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.

Snart?! Du har inte besökt nexusmods.com/skyrim hör jag.

Det är ett måste för att kunna spela spelet. Skyrim eller Oblivion utan mods är inte spelbart.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av marcus8958:

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.

Snart?! Du har inte besökt nexusmods.com/skyrim hör jag.

Det är ett måste för att kunna spela spelet. Skyrim eller Oblivion utan mods är inte spelbart.

Dumheter. Spelen är toppen utan mods. Sen kan man alltid förbättra.

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av marcus8958:

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.

Snart?! Du har inte besökt nexusmods.com/skyrim hör jag.

Det är ett måste för att kunna spela spelet. Skyrim eller Oblivion utan mods är inte spelbart.

Dumheter. Spelen är toppen utan mods. Sen kan man alltid förbättra.

När det var nytt gick vanilla Oblivion relativt bra att lira ändå, Skyrim däremot var ju värdelöst. Utan SkyUI är ju det spelet rena tortyren att lira, kan inte fatta hur man kan misslyckas så extraordinärt med ett interface.

Helt värdelöst, tja om man nu inte tycker det är skoj att spendera lika mycket tid i sitt inventory som i resten av spelet...

Medlem
Skrivet av Sapiens:

När det var nytt gick vanilla Oblivion relativt bra att lira ändå, Skyrim däremot var ju värdelöst. Utan SkyUI är ju det spelet rena tortyren att lira, kan inte fatta hur man kan misslyckas så extraordinärt med ett interface.

Helt värdelöst, tja om man nu inte tycker det är skoj att spendera lika mycket tid i sitt inventory som i resten av spelet...

Har aldrig förstått detta. Jag hade inte problem med interfacet i Oblivion och jag har inte problem med det i Skyrim. Visst det kunde varit bättre anpassat för PC, men det gör knappast spelet så uselt att det var tortyr att spela...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av marcus8958:

Låter som bra mods som ger lite mer inlevelse i spelet. Snart är Skyrim som Sims fast för killar.

Snart?! Du har inte besökt nexusmods.com/skyrim hör jag.

Det är ett måste för att kunna spela spelet. Skyrim eller Oblivion utan mods är inte spelbart.

Dumheter. Spelen är toppen utan mods. Sen kan man alltid förbättra.

Spelet är för enkelt utan mods. När svårighetsgraden är riktigt hög så måste man göra potions och jaga för att göra armor så man klarar grupper av banditer. Det skapar en helt annan inlevelse i spelet som kräver att man utforskar världen och att man måste prioritera vad man bär med sig.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Började lira igår igen faktiskt efter att jag suttit en hel dag (mer eller mindre) och bara lagt in mods för att göra spelet vackrare. När det släpptes satt man på ett 570 med 1.2gb vram så man kunde inte ha allt för många mods.

Bara spelat lite emellan som inte är egentligen något utom att testa ett par mods tills nu, och satan va skillnad det är när man har 3gb istället för 1.2gb vram.

Sedan är Skyrim fortfarande lika kul som vid release, nästan så man blir sugen på TESO bara för att se om det ens är i närheten av känslan Skyrim har.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Skyrim däremot var ju värdelöst..

Du tycker alltså att spelet är värdelöst pga ett menyval. Skulle vara kul om detta var en recension.

Skyrim: 0/5 stjärnor - menyn förstör allt

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Började lira igår igen faktiskt efter att jag suttit en hel dag (mer eller mindre) och bara lagt in mods för att göra spelet vackrare. När det släpptes satt man på ett 570 med 1.2gb vram så man kunde inte ha allt för många mods.

Bara spelat lite emellan som inte är egentligen något utom att testa ett par mods tills nu, och satan va skillnad det är när man har 3gb istället för 1.2gb vram.

Sedan är Skyrim fortfarande lika kul som vid release, nästan så man blir sugen på TESO bara för att se om det ens är i närheten av känslan Skyrim har.

Jag gjorde det (testade TESO) och nej, det har inte känslan. Helt värdelöst. Hoppa över det om du gillar elder scolls.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag gjorde det (testade TESO) och nej, det har inte känslan. Helt värdelöst. Hoppa över det om du gillar elder scolls.

Fått låna en kompis konto för att testa lite, bara 7 gig kvar hehe. Inte spelat sedan öppna betan, men ja jag har känslan av att det inte är riktigt lika bra och ganska dött på PC om man ser på Twitch så är 90% från konsol.

1
Skriv svar