Inget co-op i Doom-kampanjen

Robot
Inget co-op i Doom-kampanjen

Id hoppar inte på co-op-tåget, men med mod-verktyget är samarbete alltjämt en möjlighet.

#id-software, #doom


Medlem
Inget co-op i Doom-kampanjen

Bra! En köttig singelplayer upplevelse är precis vad jag vill ha.

Medlem

Lite synd, men ingen "game-breaker" för mig

Det verkar som om när de började om från början med spelet, bara kommer klämma ut vad de tror är nödvändigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det verkar som om när de började om från början med spelet, bara kommer klämma ut vad de tror är nödvändigt.

Eller så tar det en god tid att utveckla något, så varför lägga krut på Co-Op ? De har ju slopat det mesta med d3, vilket är lite synd, så att de åtminstone skippar co-op kanske ger någon form av mörkerkänsla.

Medlem

Tror det är precis rätt väg att gå att satsa på kärnupplevelsen med Doom och sedan tillåta mod-stöd för att få spelet att växa och utvecklas över tid och kanske bli en e-sport spel eller liknande.
Bra att de verkar köra Bethesdas koncept, ID behöver verkligen, verkligen lyckas med Doom och det vore bra att få ett FPS i samma stil och status som vad Skyrim är för CRPG:n.

Medlem

Bra det. Co-op behövs inte alls.

Medlem

Doom i coop på nightmare slår det mesta av mina gamla spel-minnen. Hade varit gött att få kötta på det gamla sättet i detta. Oh well.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Doom i coop på nightmare slår det mesta av mina gamla spel-minnen. Hade varit gött att få kötta på det gamla sättet i detta. Oh well.

Ja det har man fina nostalgiskimrande minnen av från seriell-kabelns tid och dessutom moddade banor med extra mycket monster och en Cyber Demon på varje bana !

Medlem

Synd. Känns som att detta behöver co-op för att inte tröttna efter 30 minuter.

rot
Medlem

Har helt tappat intresse för Doom 4 - loadouts och förlöjligande humor, segt och klumpigt, knappast en snabb och läskig shooter som dem vill få det att verka som. Synd. Mer pepp på Deus Ex HD.

1
Skriv svar