Omröstning: Har du klarat The Witcher 3?

Robot
Medlem
Omröstning: Har du klarat The Witcher 3?

Nej, jag har inte köpt det än. Väntar och ser om det kommer en enhanced Edition av trean också.

Medlem

Jag har klarat main story. Men känner inte att jag klarat ut spelet då jag har sidequest kvar samt vill jag utforska alla platser med frågetecken.

Inaktiv

Körde på det svåraste direkt och det tog inte speciellt lång tid att klara spelet. NG+ är det enda rätta för ett spel som detta, annars finns det inget värde i spelet efter att ha klarat det en gång redan.

Inaktiv

Sidequests är f.ö helt värdelöst eftersom det inte genererar ett skit i experience. Till- och med Skyrim hade ett värde på sina sidequests...

Medlem

Jag får massa exp för mina sidequests, men om du gör quests som är för långt under din level så får du i princip inget för dom.

Medlem

Jag ligger på slutklämmen.. gissar på att det bara är timmar kvar nu. Spännande som faeen

Medlem
Skrivet av Segas:

Sidequests är f.ö helt värdelöst eftersom det inte genererar ett skit i experience. Till- och med Skyrim hade ett värde på sina sidequests...

fast dom är roliga att göra.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Har väntat på alla DLC skulle komma ut innan jag började spela så man inte missar några quester. På tid o börja nu då

Medlem

40 Timmar in nu och är lvl 10! Knappt rört mainquesten. Älskar detta spel

Medlem

Skulle börja spela det igen efter ett upphåll, men KOTOR2 kom emellan...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Överskattat spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Började bli lite trött på spelet efter väldigt många timmars spelande, så fokuserade på main quest för att inte tappa intresset. Spelade ut det och blev genast sugen på att börja om igen. Jag skulle säga att det finns bra omspelningsvärde, och det är väldigt skönt att inte känna någon press på att spela genom main quest igen, eller riskera att bli spoilad. Nu dräller jag bara runt i spelet och har det mysigt.

ELF
Medlem

Klarade det någon vecka efter release. Men då rushade jag ju dock bara main story på lättaste.
Kommer köra TW3 någon gång längre fram på en svårare svårighetsgrad och då kommer jag avnjuta hela världen


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

phi
Medlem

Har två veckor kvar av semestern så jag tänkte ta mig igenom spelet innan semestern är slut. Så jävla värdelös sommar ändå så man kan lika gärna sitta in och spela istället.

Medlem

Kört igenom, kört de flesta sidequests och fixat de mesta av gearen som är värd. Dock satt jag varje kväll efter jobbet i 2-3 veckor efter releasen och bara nötte Nu går jag in lite då och då och slaktar lite.

Medlem

nej skit buggit för mig, vet ej om det e bättre nu. men det krashade och höll på.

Medlem

Tar det lugnt och bara njuter av spelet. Är lvl25 och drar mest runt och upptäcker kartorna.
Tveklöst något av det bästa jag spelat i mina 25 år som gametr.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Spelade igenom spelet två gånger på näst högsta svårighetsgraden eftersom jag fortfarande trodde att Death March var permadeath och ville vänta med den tills allt DLC var ute. Ska spela igenom det igen på Death March nu när allt DLC är ute inför NG+.

Medlem

Ett story quest 45 timmar in blev buggat och har inte orkat spela sedan dess

Inaktiv

Softade igen om det med sambon först på näst lättaste, gjorde alla sidoquester upp till Skellige där vi levlade ifrån dom. Sen brände jag igenom spelet igen på svåraste för att få achieven Nu är jag rätt mätt på det dock. (Death march är för övrigt absolut svårast don första fem-ish levlarna, sen blir det bara lättare). Gwent rörde jag aldrig.

Medlem

jag kände mig deprimerad när jag kände att jag närmade mig slutet så jag slutade precis innan jag skulle möta ciri på en ö med mkt dimma.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Jag har inte klarat Witcher.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Segas:

Körde på det svåraste direkt och det tog inte speciellt lång tid att klara spelet. NG+ är det enda rätta för ett spel som detta, annars finns det inget värde i spelet efter att ha klarat det en gång redan.

Vet inte vad du har ägnat dig åt då men för mig tog det en bit över 70 timmar och det var jag väldigt nöjd med.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Nix. Har kommit nära 80 timmar in i spelet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

jag kände mig deprimerad när jag kände att jag närmade mig slutet så jag slutade precis innan jag skulle möta ciri på en ö med mkt dimma.

Spelet tar inte riktigt slut där...

Inaktiv
Skrivet av redruM:
Skrivet av Segas:

Körde på det svåraste direkt och det tog inte speciellt lång tid att klara spelet. NG+ är det enda rätta för ett spel som detta, annars finns det inget värde i spelet efter att ha klarat det en gång redan.

Vet inte vad du har ägnat dig åt då men för mig tog det en bit över 70 timmar och det var jag väldigt nöjd med.

Jag hade förväntat mig mer, om inget annat lite mer varierande innehåll. Det man får via DLC är ganska meningslöst. Nya kläder till karaktärer känns inte direkt som något givande.

Medlem

Ja jag har kört igenom mainquest och alla sidequest som inte har med Witcher recept o göra. Har dock inte "orkat" fixa alla "?" på kartan...

Medlem
Skrivet av Segas:

Jag hade förväntat mig mer, om inget annat lite mer varierande innehåll. Det man får via DLC är ganska meningslöst. Nya kläder till karaktärer känns inte direkt som något givande.

Inte ens när någon för en gång skull ger ut gratis DLC's så duger det inte, för allting var värdelöst ändå.

Tycker själv att jag fick hemskt mycket nöje tillbaka för mina pengar som jag har köpt spelet för. Väntar annars på lite kraftigare grafikdomkraft för att fortsätta sista biten genom spelet.

Medlem

Jag spelade en bit av main quest men i övrigt mest side quests som jag tyckte var rätt underhållande.

Hann fram till Novigrad och spelade en del sidequests där, tog sedan en paus för att spela igenom Arkham Knight och lite annat.

Under tiden hann Witcher 3 få en större patch vilket var trevligt. Ska fortsätta snart igen.

12
Skriv svar