Star Wars: Battlefront

Robot
Star Wars: Battlefront

Alla ska med när kriget bryter ut i en galax långt, långt borta. FZ har krigat på Hoth och upplevt en mer arkadig känsla än vi är vana vid från Dice.

#dice, #ea, #star-wars-battlefront, #i, #star-wars-battlefront-ii-2


Medlem
Star Wars: Battlefront

Låter som riktigt EA skräp.

Medlem

Suger att dom inte har nån ragdoll på de hära

Medlem

Jag är riktigt opeppad på detta spel, inte för det säger mycket för finns nog inget MP FPS spel som jag spelar.

Medlem

Kan bli första Dice spelet jag köper på flera år.

Die rebel scum! piu piu piu!

Medlem

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Medlem
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Som i Quake då? Ett av de mest skillade fps-spelen genom tiderna.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

För det första är spelet inte klart än, för det andra så kan det ju vara så att man visst tappar pricksäkerhet när man springer, bara det att hårkorset inte ändrar storlek.

Jag har förstås ingen aning, det kan mycket väl vara mer arkadigt på det viset.

Jag tror däremot definitivt att spelet är roligt.

Medlem

Ser fram emot detta

Medlem
Skrivet av PainInTheAss:

Suger att dom inte har nån ragdoll på de hära

Har dom sagt att det inte finns? Varför skulle dom inte ha det?

Medlem
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Klart som fan man ska kunna springa och flyga omkring med jetpacks och skjuta ner folk samtidigt.

Medlem

Vill så innerligt att det blir ett bra spel, men tyvärr tror jag inte att det kommer bli något för mig.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Köper det på rean.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av PainInTheAss:

Suger att dom inte har nån ragdoll på de hära

Har dom sagt att det inte finns? Varför skulle dom inte ha det?

Nej dom har inte sagt det men jag testade closed beta versionen och då fanns de inge ragdoll..

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av popperino:
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Klart som fan man ska kunna springa och flyga omkring med jetpacks och skjuta ner folk samtidigt.

Klart man ska, fast ett skott ska inte gå spikrakt när du springer, idiot.

Kan tänka mig att ett laservapen alltid skjuter spikrakt, vad du än gör. Vart du pekar vapnet har väl mer betydelse tror jag

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av popperino:
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Klart som fan man ska kunna springa och flyga omkring med jetpacks och skjuta ner folk samtidigt.

Klart man ska, fast ett skott ska inte gå spikrakt när du springer, idiot.

Skott går väl alltid rakt oavsett hur du rör ett vapen!? Du menar istället att pga kroppsrörelsen under förflyttning omöjliggör stillastående sikte?

Medlem

Alla ska med konceptet är så fail.. Vi vet det och Socialbidragsdemokraterna vet det..

Inaktiv

Testade. Tyckte det var ganska generic (men det kanske är jag som börjar bli gammal och trött på allt). Dock blev jag jävligt imponerad av ljudet. Tumme upp för det.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Som i Quake då? Ett av de mest skillade fps-spelen genom tiderna.

Vad gör det så "skillat" jag mins det bara som ett av de första FPS erna.
Var det inte bara en arena shooter, hoppa skjuta, rocket jump eller va det hette när man sköt i marken för att hoppa högre, och så skjuta igen.
Tyckte inte det blev mer komplicerat än så?

-Dude kollade precis hur länge sen ja spela spelet sist och såg att det är 15-16 år sen.
tiden går fort....

Inaktiv

Ser snyggt ut men dessvärre inte vidare roligt. I strävan efter att vara "inkluderande" (vilket kännetecknar EA på mer sätt än ett) så bli slutprodukten smaklös och tråkig.
Det lät för övrigt inte som att skribenten njöt vidare mycket av sin spelupplevelse heller.

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Som i Quake då? Ett av de mest skillade fps-spelen genom tiderna.

Vad gör det så "skillat" jag mins det bara som ett av de första FPS erna.
Var det inte bara en arena shooter, hoppa skjuta, rocket jump eller va det hette när man sköt i marken för att hoppa högre, och så skjuta igen.
Tyckte inte det blev mer komplicerat än så?

-Dude kollade precis hur länge sen ja spela spelet sist och såg att det är 15-16 år sen.
tiden går fort....

Komplicerat är inte = svårt/skillat.

Testa igen? http://www.nquake.com/


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av popperino:
Skrivet av dafuq:

Lika bra pricksäkerhet när du springer = fail

Klart som fan man ska kunna springa och flyga omkring med jetpacks och skjuta ner folk samtidigt.

Klart man ska, fast ett skott ska inte gå spikrakt när du springer, idiot.

Du kanske ska ge dig på ett spel som inte är Star Wars, eller hur många laserpistoler har du sett i verkligheten?


signatur

IDKFA

Medlem

"Världens ondaste astmatiker", kan i te bli annat än succé

Medlem

Efter den här artikeln gick förväntningarna ner från 90% till 5%.Låter som att det blir ett klämkäckt teknikdemo mer än ett långvarigt spel.

Medlem

Det är inte okej att kalla varandra idioter. Inlägg innehållande personangrepp raderade.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Det här ser skitsnyggt ut.

Kommer inte köpa det för att:

1) DICE
2) EA

Ni som köper hoppas ni har kul!

Medlem

Jag som är ett hårt Star Wars fan kommer köpa det hur det än blir. Det enda jag finner irriterande är att det gör ett försök att vara så "lätt". Jag tycker CS har en alldeles perfekt inlärnings kurva. Efter ett par death matches så kan man ge sig in i rankad matchmaking, och efter dina 10 första vunna matcher så får du spela med folk som är ungefär lika bra som du. Låt dom vill ta spelet längre och bli bra på det få göra det, och låt dom som vill bara ha kul i Star Wars miljö få göra det. Fast helst inte i samma matcher

Medlem

Jag skulle vilja se ett matchmaking system i spelet och ranked matcher ungefär som CS:GO eller Dota2 fast med fler spelare. Detta skulle göra att folk börjar att spela taktiskt, i alla fall på en nivå där de som spelar ligger på en högre nivå.

Matchmaking och privata servrar borde finnas i spelet. Rankade spel borde endast finnas i matchmaking.

Detta löser lite problemet i om folk ska spela som heroes så som Darth Vader eller Luke Skywalker. Är man ett stort lag så förbestämmer man vem som ska spela vad och köra men i ett rankat spel så skulle det inte kännas som ett arkadspel.

Medlem

Som med alla andra titlar så kommer folk försvara detta in till döden med "It's Alpha" hatar den kommentaren.

Fingrar och tår räcker inte till för alla beta test jag varit med om då folk skriver "It's Alpha"

Hoppas detta blir bättre dock är smått sugen.

Medlem

Väntar på rean.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar