The Witcher 3 – sista gratisuppdateringen är New Game Plus!

Robot
The Witcher 3 – sista gratisuppdateringen är New Game Plus!
Medlem
The Witcher 3 – sista gratisuppdateringen är New Game Plus!

Perfekt.

Medlem

Så jäkla najs, är precis på slutet i min Death March genomspelning. När NG+ kommer är det bara att köra igen!

Medlem

Är inte färdig med första omgången än

Medlem

Hoppas det blir mycket hårt och svårt med NG+.
För spelet var alldeles för lätt innan.
För om det blir så kommer jag lätt spela om detta mycket bra spel igen

Medlem

Har spelat 107 timmar och har nu verkligen gjort allt i spelet, väntar på expansionerna

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Har spelat 107 timmar och har nu verkligen gjort allt i spelet, väntar på expansionerna

Har du upptäckt alla frågetecken? Imponerande i sådana fall.

Medlem

Så resten av uppdateringarna kommer kosta pengar, eller kommer dom helt enkelt sluta uppdatera spelet?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Så resten av uppdateringarna kommer kosta pengar, eller kommer dom helt enkelt sluta uppdatera spelet?

Du kan väl räkna med att patchar är gratis, nytt innehåll kostar pengar. Precis som alla andra spel.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Så resten av uppdateringarna kommer kosta pengar, eller kommer dom helt enkelt sluta uppdatera spelet?

Detta blir 16e och sista. Det vi vet är att de har *två* expansioner under development, varav det enda kommer komma i år.

Edit: och jag menar riktiga expansioner på 30+ timmar.

k3m
Medlem

Gudomligt bra är RED och Wild hunt

Medlem
Skrivet av Tighlo:
Skrivet av Le Erik:

Har spelat 107 timmar och har nu verkligen gjort allt i spelet, väntar på expansionerna

Har du upptäckt alla frågetecken? Imponerande i sådana fall.

Japp, ett av dom var dock buggat, så man kan säga typ 104 timmar för jag sprang runt över frågetecknet i säkert 3 timmar haha xD

1
Skriv svar