Xbox Games with Gold – augustis uppställning

Robot
Xbox Games with Gold – augustis uppställning

Spionage och stormvarning på Xbox One. Två gånger Metro till Xbox 360.

#microsoft, #metal-gear-solid-v-ground-zeroes, #metro-2033, #metro-last-light


Medlem
Xbox Games with Gold – augustis uppställning

Xbox Gold är så värt :). Man kan komma åt en aktiveringskod för guld ett år för runt 300 spänn.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Inaktiv

Nu har man en fin samling inför bakåtkompatibiliteten.

Medlem

"Är du nöjd med spelen - Herregud, Ja"

Ja, nöjd är jag, men OMFG-nivå kanske det inte är på :P. Hört Metro-spelen ska vara dugliga och atmosfäriska, så lagom nöjd är man

Medlem

Metro spelen är fan kung! kul för er med gold! =D

Medlem

meh


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Inaktiv

Funderat på att skaffa MGS ett tag men har alltid valt att avvakta av olika anledningar och tillslut tänker man att den ändå snart kommer att komma till Games with Gold.

Perfekt att man nu kan skaffa den utan extra kostnad. ^^

Medlem

Blir till att börja abonnera på guld snart här igen. Kan ju få tag i en 1 års kod för typ 300-350kr.
Dessutom till hösten bakåtkompabilitet. Blir till att skaffa sig gamla goa Black Ops 2 isf också.

Medlem
Skrivet av Freddan:

Xbox Gold är så värt :). Man kan komma åt en aktiveringskod för guld ett år för runt 300 spänn.

True that. Man behöver inte ens leta sig ut på internets bakgator för att hitta bra deals. CDON har det ofta t.ex

Medlem

Herregud, när man börjat få kontroll över sin Steam backlog så växer Xbone backloggen okontrollerat tack vare Games with gold

Goda tider


signatur

Game long and prosper

Avstängd

Alltid lika roligt att se reddits xboxone sub kommentarer på gwg och ps+ spelen. I juni var mgs gz ett glorifierat demo och var skit för ps+. Denna månad är mgs gz det bästa som hänt för gwg och att gwg ger så mycket mer än ps+. Alla dessa Harvey dents i Xbox communityt får mig att vilja ha en x1 mindre och mindre hela tiden


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Alltid lika roligt att se reddits xboxone sub kommentarer på gwg och ps+ spelen. I juni var mgs gz ett glorifierat demo och var skit för ps+. Denna månad är mgs gz det bästa som hänt för gwg och att gwg ger så mycket mer än ps+. Alla dessa Harvey dents i Xbox communityt får mig att vilja ha en x1 mindre och mindre hela tiden

Var det sammapersoner som "glorifierar" MGS-demot samma personer som dissade till PS4?

Avstängd
Skrivet av billybob:
Skrivet av DrAg00nEn:

Alltid lika roligt att se reddits xboxone sub kommentarer på gwg och ps+ spelen. I juni var mgs gz ett glorifierat demo och var skit för ps+. Denna månad är mgs gz det bästa som hänt för gwg och att gwg ger så mycket mer än ps+. Alla dessa Harvey dents i Xbox communityt får mig att vilja ha en x1 mindre och mindre hela tiden

Var det sammapersoner som "glorifierar" MGS-demot samma personer som dissade till PS4?

Jepp. På ganska många av kommentarerna.

Sen är det inte endast om gwg vs ps+ spel heller. Även samma typ av Harvey dents kan ses i Xbox communityt gällande ganska många features eller spel som först finns till PS4 och då betraktas som skit och oanvändbart men sen när samma dyker upp på x1 är det helt plötsligt "The future of gaming".

Visst märks det även åt andra hållet också men x1 communityt verkar ändra åsikt om saker och ting väldigt väldigt oftare.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Grattis till er på xbox som äntligen får dessa underbara spel

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av billybob:
Skrivet av DrAg00nEn:

Alltid lika roligt att se reddits xboxone sub kommentarer på gwg och ps+ spelen. I juni var mgs gz ett glorifierat demo och var skit för ps+. Denna månad är mgs gz det bästa som hänt för gwg och att gwg ger så mycket mer än ps+. Alla dessa Harvey dents i Xbox communityt får mig att vilja ha en x1 mindre och mindre hela tiden

Var det sammapersoner som "glorifierar" MGS-demot samma personer som dissade till PS4?

Jepp. På ganska många av kommentarerna.

Sen är det inte endast om gwg vs ps+ spel heller. Även samma typ av Harvey dents kan ses i Xbox communityt gällande ganska många features eller spel som först finns till PS4 och då betraktas som skit och oanvändbart men sen när samma dyker upp på x1 är det helt plötsligt "The future of gaming".

Visst märks det även åt andra hållet också men x1 communityt verkar ändra åsikt om saker och ting väldigt väldigt oftare.

Äger både PS4 och XB1, PS3 och X360, och en Wii U... alla har sina fördelar och nackdelar. Försöker så gott jag kan hålla mig borta från diskussioner om vilken konsol har bäst hårdvara eller bäst utbud av mjukvara, bäst onlinedel osv.
Folk borde sluta bråka och spela vad de vill istället.
Just nu är det nog 80% ps4 och 20% xb1 jag spelar, och risken är det fortsätter så i framtiden med för att jag personligen föredrar ps4an. Men vill ändå ha XB1 med för de exklusiva spelen, de spel som är bättre till den osv. I grunden har jag alltid gillat playstations utbud över xboxen men ser inga skäl till att inte ha eller att dissa xbox för det.
Och det kan ändras närsom, beroende på vad jag blir sugen på... och XB1 har överlägset bäst handkontroll.

Att gnälla över "motståndarens" utbud är ju bara idiotiskt. Det påverkar inte den som gnäller om de ändå inte äger konsollen, de betalar inte för det och de som betalar är uppenbarligen nöjda med det.

1
Skriv svar