Genomgång av Black Desert på Svenska

Inaktiv
Genomgång av Black Desert på Svenska

Så va den då äntligen här. : )

Del 1-3 är uppe och 2-3 laddas just nu upp.

Enjoy.

Medlem

Försökte skapa ett Black Desert konto för ett tag sen men gav upp pga att det var så jävla krångligt. Fick aldrig till det när man skulle fylla den där störiga captcha med koreanska tecken. Verkar hur som helst jävligt grymt och kan knappt vänta tills det släpps här i Europa

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Försökte skapa ett Black Desert konto för ett tag sen men gav upp pga att det var så jävla krångligt. Fick aldrig till det när man skulle fylla den där störiga captcha med koreanska tecken. Verkar hur som helst jävligt grymt och kan knappt vänta tills det släpps här i Europa

Kan göra en tutorial video på svenska hur man installerar steg för steg om du vill.
Installerade precis allt åt en polare och det funkar, förutom att eng patchen bråkar lite nu : /

Medlem
Skrivet av Cpt_JackHammer:
Skrivet av Bojkott:

Försökte skapa ett Black Desert konto för ett tag sen men gav upp pga att det var så jävla krångligt. Fick aldrig till det när man skulle fylla den där störiga captcha med koreanska tecken. Verkar hur som helst jävligt grymt och kan knappt vänta tills det släpps här i Europa

Kan göra en tutorial video på svenska hur man installerar steg för steg om du vill.
Installerade precis allt åt en polare och det funkar, förutom att eng patchen bråkar lite nu : /

Har försökt följa ett antal tutorials men har som sagt aldrig gått hela vägen fram. Men om du vill så får du gärna göra en tutorial. Kan ju vara något som fler har nytta av också

Medlem

Någon som vet lite mer exakt när det kommer släppas här i väst? Sist jag hörde något så skulle det bli sent 2015/tidigt 2016, har det ändrats?

Inaktiv
Skrivet av jimsam100234:

Någon som vet lite mer exakt när det kommer släppas här i väst? Sist jag hörde något så skulle det bli sent 2015/tidigt 2016, har det ändrats?

Senast jag pratade med folk i chatten så sa dom 2016 /4e kvartalet.

Korea Har fått wizzard/witches nu + Öken. Japan OBT har varelse fått öken elr nya klasser.
Så innan OBT i japan får Öken o Nya klasser så gissar jag på att det är 2015 höst/vinter

Ryssland gick precis in i stängd beta o har mindre saker än vad vi har i japan obt så innan dom öppnar upp för inbjudningar och sedan öppen Beta här i väst så skulle jag gissa på sommar <---> vinter 2016.

Medlem

Riktigt fint spel som jag ser fram emot.

Om det nu släpps nästa år i europa tror jag att jag ska skjuta upp mina planer på uppgradera datorn tills nästa år.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fick avinstallera sen installera engelska patchen för att spelet skulle fungera igen. Om det inte kommit ut en ny patch dom senaste 3? dagarna.

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Fick avinstallera sen installera engelska patchen för att spelet skulle fungera igen. Om det inte kommit ut en ny patch dom senaste 3? dagarna.

Som du säger.

Det va problem ett tag med den engelska patchen som gjorde att du blev disconnectad efter max 15 min spelande.
Det va eng patchen som bråkade.

Lösning:

Ta bort patchen, spela i 15 + min på Japanska, Stäng av spelet, Installera patchen. DONE : )

Ang installations video. Den kommer imorgon.

Medlem
Skrivet av Cpt_JackHammer:

Ang installations video. Den kommer imorgon.

Kanon! Har velat testa spelet rätt så länge. Tyvärr kommer jag nog att spendera de första åtta timmarna med att göra min karaktär... >_>

Inaktiv
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Cpt_JackHammer:

Ang installations video. Den kommer imorgon.

Kanon! Har velat testa spelet rätt så länge. Tyvärr kommer jag nog att spendera de första åtta timmarna med att göra min karaktär... &gt;_&gt;

Sitter här o försöker sätta igång och insåg nyss att min Shadow Play inte vill spela in va jag gör på skrivbordet.
Vet någon hur man fixar detta? Sätter jag igång ett lir o aktiverar Shadowp... där så funkar det?

Den lilla gråa boxen där man kan ticka i att den ska kunna spela in desktop är kryssad grön men ej klickbar.

Medlem

Har driver 353.62 och kan klicka i o ur. Kör du med windows som har Aero, kan man behöva köra med default aero temat.

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Har driver 353.62 och kan klicka i o ur. Kör du med windows som har Aero, kan man behöva köra med default aero temat.

Alright, Tack för hjälpen : ) . Va tvungen att sänga av Aero. Video kommer börjas på om någon timma.

Medlem

Man brukar behöva ha aero på men funkar det med av så go for it. *shrug*

1
Skriv svar