Väldigt snyggt med den nya startsidan

Medlem
Väldigt snyggt med den nya startsidan

Vill bara säga att ni har gjort riktigt bra förändringar på startsidan med bilder i nyheterna, att "den stora bilden" ändrar sig mellan olika nyheter och allat annat. Fortsätt så här (vad som nu kan göras bättre vet jag inte)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Kul att höra! Kodknackare @John brukar svära som tre borstbindare när han buggtestar i Internet Explorer, men resultatet brukar bli bra till slut. Skänk honom en tanke när du njuter av förbättringarna.


signatur
Medlem

Måste bara hålla med, gillar verkligen att det finns mer bilder, lättare att få en uppfattning om vad det handlar om


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

mycket schysst förbättring, jag gillar det skarpt!


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Väldigt irriterande med bilder bland nyheterna när skärmen bara är "så stor" och man inte alltid sitter på snabbt nät, enligt mig. Tydligen tycker flera annorlunda. Vore man klok hade man en lowgraph och en highgraphvariant av sidan så att besökare kan välja.

Inaktiv

MVG ^^


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Keep up the good work John!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag gillar bubblorna (när texten är text och inte photoshoppat) men bilderna mellan nyheterna ser illa ut.

Btw. när det finns en sådan bild så bildas en 1px border på platformsikonen i Opera 9.50.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Antikvitet

Bra spanat, du upptäckte en bugg. Nu är det fixat!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Ser bra ut; även om det kanske inte är att bryta ny mark.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Antikvitet

Verkligen inte. Vi förbättras sakta, men säkert.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kul att höra! Kodknackare @John brukar svära som tre borstbindare när han buggtestar i Internet Explorer, men resultatet brukar bli bra till slut. Skänk honom en tanke när du njuter av förbättringarna.

Härlig forum del det här. Såg nyss att du var ID=2! Häftigt värre. Får man fråga vem som är etta?

En sak, orkar inte göra en ny tråd.

När man ska ändra sina betyg för spelen och ändra om man vill ha spelet som favorit spel eller annat har jag ett förslag.

Det jag menar är att det finns en "Spara" knapp som endast fungerar längst ned. Om man just ändrade vid det området.

2 st knappar för olika spel, kan ni inte slå ihop så man kan klicka på vilken som?

och

Sorry men jag är dålig på att förklara.:|


signatur

hejsanhejsanhejsan

Antikvitet

Jag förstår vad du menar, får kika på det vid tillfälle.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Härlig forum del det här. Såg nyss att du var ID=2! Häftigt värre. Får man fråga vem som är etta?

Byt bara ID till 1 i adressfältet så ser du att det är W2k

Medlem

signatur

You can't win the game...

Medlem

signatur

You can't win the game...

1
Skriv svar