Inget Battlefield 1943 till PC?

Robot
Medlem
Inget Battlefield 1943 till PC?

Ajdå! Trodde de skulle släppa fler saker till pc-verisionen av detta spel

Medlem

Det var synd. det verkade vara ett gött slö lir..

Medlem

Föga förvånade om det inte blir av.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

BESVIKEN!!!!!!!!

Medlem

Blir väl en addon till BFBC2 precis som Vietnam?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Blir väl en addon till BFBC2 precis som Vietnam?

Troligtvis. Deras "map packs" till BFBC2 har ju inte direkt varit nåt att hurra för. Inte en endaste NY karta har lagts till i spelet ännu, bara "gamla banor i annan spelstil".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Föga förvånande. Inget spel jag såg fram emot så jag bryr mig inte direkt.

Medlem

Gillade spelet till ps3:an, så jag struntar i om det kommer till pc. Har andra mer nya spel att bry mig om.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

Som vanligt... allt sånt släpps bara ti Konsoll skit... PC e framtiden...

Konsoller kan inte mäta sig med dagens datorer...

Grymt Besviken..... såg fram emot detta


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Som vanligt... allt sånt släpps bara ti Konsoll... PC e inte längre framtiden...

Konsoller kan inte mäta sig med dagens bättre datorer...

Grymt Besviken..... såg fram emot detta

Fixed
PC är och förblir ett mellanting, en plattform som kan erbjuda mer om du är villig att betala för det. Konsol däremot erbjuder allt till ett fast pris, och lika för alla med samma mjuk och hårdvara, ingen som har snabbare mus eller fler FPS.
Dessutom piratas det långt mindre till konsol, och det är billigare att utveckla spel, samt blir långt färre olika hårdvaror att anpassa spelen till.

Dock så är det riktigt illa att de inte släpper 1943 till PC, hade ju sett fram emot att få jämföra de båda utgåvorna.
Divce satsar på PC, just så var det ja
Snarast är det så att Ea och Dice satsar allt på konsol och tycks glömma PC, plattformen där Battlefield föddes. :/

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av warh0g:

Blir väl en addon till BFBC2 precis som Vietnam?

Troligtvis. Deras "map packs" till BFBC2 har ju inte direkt varit nåt att hurra för. Inte en endaste NY karta har lagts till i spelet ännu, bara "gamla banor i annan spelstil".

Som för det första känns väldigt annorlunda beroende på om du spelar Rush, Conquest eller Squad DM och för de andra är de gratis, alltså inget argument för att whina.

Medlem

Fan vilket fail..

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

PC e framtiden...

Ojj, hur många år har man inte hört det där? Jag upplever mer och mer att konsoller är framtiden...

OnT: Så synd! Riktigt roligt lir! Hoppas att det dyker upp förr eller senare!

Medlem

Blir förhoppningsvis ett tillägg till Bad Company 2, annars kan DICE sluta upp med det där och lägga energin på Battlefield 3 istället, TILL ENDAST PC!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Herre jävlar vad besviken jag blir nu, usch och fy!


signatur
Medlem

Det skulle faktiskt äga rejält om dom kom med en gratis mappack-uppdatering till BFBC2 bara med klassiska branor i ny tappning, så som Wake Island kom till bf2.

Medlem

Jag är inte förvånad. Dice som påstår att de inte kommer glömma PC ägarna. Istället släpper det ett BC2 som är halvdant och skiter i BF1943.

Det blir förlåtna av mig när de släpper ett BF3 som är gjort i första hand till PC och sen portat till konsolerna. Inte tvärt om.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Återigen, skämmit DICE


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

AW8
Medlem

Som någon sade: "Consoles are the special olympics of gaming"

Och det är ju sant.
/equippar asbest-dräkt


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Battlefield 3 tack?

Medlem
Skrivet av krukan6:

Jag är inte förvånad. Dice som påstår att de inte kommer glömma PC ägarna. Istället släpper det ett BC2 som är halvdant och skiter i BF1943.

Det blir förlåtna av mig när de släpper ett BF3 som är gjort i första hand till PC och sen portat till konsolerna. Inte tvärt om.

haha true that. men den dagen kommer nog inte

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield 3 tack?

Oh ja... mycket hellre detta.

Men då ska det vara allt det bästa från ALLA tidigare Battlefield spel inkluderat. Inkl. stödet till moddnings communityn som mer eller mindre försvunnit sen BF2.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Buuuuuuu inget mera Dice bullcrap....

Medlem

Nej tack, ge mig BF3 istället, MED FLYGPLAN och 64 SPELARE!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Som vanligt... allt sånt släpps bara ti Konsoll skit... PC e framtiden...

Konsoller kan inte mäta sig med dagens datorer...

Grymt Besviken..... såg fram emot detta

Det kan jag inte hålla med om. Många spel går ihop med PC, andra inte. Precis samma gäller konsol om jag får säga det själv.

RTS fungerar utmärkt på PC, men enligt mig är det inte mycket att ha till konsol.

Ett spel likt God of War eller Devil May Cry fungerar utmärkt på konsol, men är helt värdelöst på PC.

Är snarare mer besviken på utvecklare som är lata, och väljer att porta spelet istället för att utveckla det ordentligt till varje platform. Om de är lata, ge fan i att porta spelet och välj en platform istället för att lura folk på pengar(det är i alla fall så som jag upplever det).

Inaktiv

Har en känsla att dom kommer släppa bc2 vetnam sen en månad senare släpper dom bf1943

Spelet är säkert redan klart.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av showerguy:

Battlefield 3 tack?

Oh ja... mycket hellre detta.

Men då ska det vara allt det bästa från ALLA tidigare Battlefield spel inkluderat. Inkl. stödet till moddnings communityn som mer eller mindre försvunnit sen BF2.

BF3 Beta följer med MoH: LE

http://xbox360.ign.com/articles/110/1109659p1.html

Medlem

Skojar dom eller? Bokade ju det här för över ett halvår sedan.


signatur

SneL fezt heSt

123
Skriv svar