Inkludera alla kommentarer under Forumsinlägg

Medlem
Inkludera alla kommentarer under Forumsinlägg

Går man in under en persons användare och sedan under forumsinlägg, så finns där bara inlägg som skrivits i själva forumet (duuuuh).

Men eftersom inlägg skrivna i nyhetskommentarer räknas till ens postcount, och kan också nås via forumet numera via "Snacka om nyheter" tillsammans med "snacka om blogginlägg" och "snacka om WTF", borde man då inte kunna se via folks profiler alla deras inlägg istället för bara dem skrivna i forumet?

Nu hoppas jag att jag inte rörde till det och att ni förstår vad jag menar. Är jag månne den enda som tänkt på detta?

Och dessutom, om man tar "Markera alla" på forumet så påverkas inte dem tre "Snacka" katergorierna, kan man inte inkludera dem så man ser nya nyhetskommentarer och bloggkomentarer? Notera att detta gäller i "Grundforumet" (www.fz.se/forum) och inte i själva katergorin "Snacka om Bla". Där funkar markera alla ypperligt.


signatur

Videomupp

Antikvitet

Det du beskriver hade varit önskvärt, det håller jag med om. Dessvärre var forumet från början inte utformat på det sättet och att göra som du föreslår tar väldigt mycket prestanda från databaserna. Vi hoppas få tid att titta på en bättre lösning framöver.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Okej, får tacka för svaret iaf och hoppas att det dyker upp någon lösning framöver. Inget stort problem direkt, men allt ska vi klaga på! ;>


signatur

Videomupp

1
Skriv svar