Spelet är typ klart! Ny trailer och datum spikat.

Killmonday Games
Spelet är typ klart! Ny trailer och datum spikat.

Nu har vi den nya hemsidan klar och en ny trailer!

Och så har vi spikat ett datum, 27 augusti. Igår godkände steam vår store page så nu kan man hitta spelet där också, vilket känns otroligt. Och byråkratin med GOG går framåt, woo!

http://store.steampowered.com/app/362680/
och
http://www.franbow.com/

Nu gäller det bara få in finputset och börja propaganda tåget. Vi har mailat dom flesta stora tidningarna redan och hoppas t om på att FZ nämner oss nånstans, det vore lite kul då man själv bläddrar sidan varje dag. Mailade dom igår, så vi får väl se! Det är ju ett jobb att sprida PR det med, hoppas vi lyckas nu under en månad nå dom flesta som skulle tycka om den här typ av spel. Vart annars brukar ni läsa om spel eller ta reda på nya spel? Ett mål att att få en recension in i svenska pc gamer, det vore lite för bra för min egen del då jag växt upp med Bennets baldurs gate berättelser där

#blogg


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Skribent
Spelet är typ klart! Ny trailer och datum spikat.

Klart vi ska nämna det här nånstans! Håll utkik i nyhetsflödet imorgon..

Grattis till spikat datum och Steam-sida. Jag har följt utvecklingen via Twitter ett tag och tycker att spelet ser både unikt och intressant ut.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Killmonday Games

Spännande! Ser fram emot imorrn då \o/


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Glöm inte att skicka en reviewkod till FZ-redaktionen. De är alla ett gäng divor som förväntar sig att få allt gratis.

Skrivet av Bennii:

Glöm inte att skicka en reviewkod till FZ-redaktionen. De är alla ett gäng divor som förväntar sig att få allt gratis.

Och ibland: "Du ta det", "Nej du ta det", "Nej du" och sen får chefen ingripa


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Oj, oj. Spelet ser fruktansvärt stämningsfullt ut!

Medlem

Vad handlar det om? Vad gör man?

Killmonday Games
Skrivet av kebbe:

Vad handlar det om? Vad gör man?

Man bestämmer sig för att dra tillbaka hem från att vara patient i ett sjukhuk, mot deras vilja, för att återvända till sin moster och katt. Sen händer det ju massa under resans gång, så man pekar och klickar överallt för att lösa problemen


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

TotalBiscuit ger gärna impressions av indie-spel, ge han en review-kod med. Jag är nyfiken på hans intryck/åsikt och tidigare har han gett en god känga till den svenska spelutvecklingen


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Killmonday Games
Skrivet av ohem:

TotalBiscuit ger gärna impressions av indie-spel, ge han en review-kod med. Jag är nyfiken på hans intryck/åsikt och tidigare har han gett en god känga till den svenska spelutvecklingen

O ja, biscuitten är en favorit! Oavsett vad han kommer tycka om spelet så blir det jubel om han nämner det! Markiplier är en annan favvis och sen tysken Gronkh, då han i stort sätt öppnade den tyska befolkningens ögon till spelet under vår indiegogo.


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

1
Skriv svar