Film sektion i forumet

Medlem
Film sektion i forumet

Tja,

Jag har för mig att detta har tagits upp förut men har inte hittat något svar. Därför frågar jag nu om det är möjligt att ni kan skapa en film sektion på forumet då intresset för film/serier är stort nog för en egen sektion.

Tack
/W


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

FZ är ett spelforum, och jag hoppas att för i allt i världen att det förblir så.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det snackas visserligen en hel del om film och serier, men tycker det lika gärna kan vara kvar i 'Allmänt prat'. Får inte bli för många forumdelar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Vila i frid

Zelaxe och Rissan förklarade det bra åt mig. Filmsnack får ni gärna ta i allmänt prat.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Synd, skulle verkligen uppskatta ett, eftersom film är mitt största intresse....spel som 2:a


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Nej, FZ:as forum ska förbli ett spelforum.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Som sprillans ny här var det en första sak som slog mig, hur många som pratade om film i "allmänt" tråden..

Kanske hade det varit smidigt att ha en "Film" tråd med?

Ser man på det så görs det ju många spel av filmer och många filmer av spel, så viss koppling finns hehe...


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

Oh, btw det fanns förr en tidning som hette Heic-socre (fast rättstavat)
Dom var stora,, hadde allt,, ville ha mer,, och dom började med att ja, ta in mer å mer å mer, i slutet var det en porr-film-smörja tidning, och skiten försvan. Man måste veta att allt har sin gränns, och _inte_ lägga till allt här i värden, mer är inte bra. Kvalitè över Kvantitè.


signatur

R.I.P The_maxx

nj
Medlem
Skrivet av IceMan:

Oh, btw det fanns förr en tidning som hette Heic-socre (fast rättstavat)
Dom var stora,, hadde allt,, ville ha mer,, och dom började med att ja, ta in mer å mer å mer, i slutet var det en porr-film-smörja tidning, och skiten försvan. Man måste veta att allt har sin gränns, och _inte_ lägga till allt här i värden, mer är inte bra. Kvalitè över Kvantitè.

...High Score...?

/me fortsätter imponeras av ismannens stavning

Medlem

meh! skrev ju (fast rättstavat) :>


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Film och musik passar i allmänt prat...
men ingen skulle nog lida av en sån forumdel...


signatur

You can't win the game...

Redaktör
Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

FZ är ett spelforum, och jag hoppas att för i allt i världen att det förblir så.

För mig är FZ ett forum fritt från alla som inte spelar spel och tycker att spel är roten av samhällets alla problem. För mig är det mycket roligare att diskutera film här, med gamers, än någon annan stans. Ett helt forum är jag dock inte säker på att film skulle förtjäna.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar