Ny bloggheader

Ny bloggheader

Skamlig reklampelare eller passionerad anhängare av det goda i livet.

Vad tycks? Jag kommer nog inte svara på kommentarer den närmaste timmen eller så.
Var tvungen att, eh... gå och handla lite. Kanske på Coop (vad ni hittar på bland kommentarerna ibland )

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Ny bloggheader

Är det en långsökt MGS5 referens? Daim-ond Dogs?

Jag skulle aldrig referera...det där. Bara nämnandet har solkat ner mitt godissug. DU HAR FÖRSTÖRT MARABOU DAIM, LUFTMAN!

(jag kollade på din Minecraft Hardcore serie igen, fina grejer detta dära)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Du kan alltid köpa såna där godisormar, medan du äter dom kan du skrika: "Snake? SNAKE? SNAAAKE!!??? "

Var den bättre andra gången? När ska vi spela med varandra igen? Videoproduktion är valfritt.

Ska köpa såna där goda skumsvampar, måla mig själv blå och kalla mig själv Pappa smurf och sen styra min svampby med blå järnhand.

(Du, det vore skitrojligt, Minecraft the series 2. eller något annat)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ska köpa såna där goda skumsvampar, måla mig själv blå och kalla mig själv Pappa smurf och sen styra min svampby med blå järnhand.

(Du, det vore skitrojligt, Minecraft the series 2. eller något annat)

Hör av dig , jag är utan arbete så jag är hemma rätt ofta nu!

Det ska jag göra, någon gång, har lite småsaker som drar i min uppmärksamhet, men när det lugnat ned sig lite så kanske.
Tills dess.....Choklad?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag föredrar Japp.

MS-Paint har aldriv varit vackrare ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Enda svaret jag kan ge: Japp!!

Skrivet av Luftman:

Enda svaret jag kan ge: Japp!!

Jag blir inte upprörd över er brist på smak, varför? För jag har Marabou Daim i munnen och den mumsiga chokladen smälter på tungan och krokanten är härligt knaprig! Sådär!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av walter_iego:

MS-Paint har aldriv varit vackrare ...

Tack, men det stämmer inte, har sett bättre.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Japp och Daim är klassiker, men jag tycker samtidigt det är lite synd att Marabou (eller nya ägaren) blivit så fantastilös. Skittråkiga mixar av olika märken, vissa totalfloppar, istället för att komma med en ny god kaka helt enkelt. Var är min Chokladcrisp?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av walter_iego:

MS-Paint har aldriv varit vackrare ...

Tack, men det stämmer inte, har sett bättre.

Sant. Du är lite för duktig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

Enda svaret jag kan ge: Japp!!

Jag blir inte upprörd över er brist på smak, varför? För jag har Marabou Daim i munnen och den mumsiga chokladen smälter på tungan och krokanten är härligt knaprig! Sådär!

Jag vill inte trampa på din (högst felaktiga) smak. Men Daim passar bättre i sitt lilla originalformat och Japp passar bäst som större chokladkaka.

Skrivet av Bennii:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

Enda svaret jag kan ge: Japp!!

Jag blir inte upprörd över er brist på smak, varför? För jag har Marabou Daim i munnen och den mumsiga chokladen smälter på tungan och krokanten är härligt knaprig! Sådär!

Jag vill inte trampa på din (högst felaktiga) smak. Men Daim passar bättre i sitt lilla originalformat och Japp passar bäst som större chokladkaka.

Jag måste insistera, min bäste herre, att Daim är den överlägsna kombinationen!

Japp är godast i sin originalform, det är sant, men blandat med den större kvantiteten mjölkchoklad så faller de små bitarna av seg kola och vad nu den där mumsiga baslagret är för något, som tämligen sträv, nästan en rivande känsla mot gommen.

Daim har övertaget då det är samma kvalitet på chokladen som i dess mindre variant. Krokanten är i lagom stora bitar och jämt fördelade över hela kakan, vilket gör Marabou Daim till en Daim XXL helt enkelt. Mer mumsig choklad än originalet. En klar förbättring.

( Det är bevisat enligt helt vetenskapliga metoder baserat på obestridliga bevis, här kommer reddit och flashback länkar som en gång för alla bevisar att Daim är bättre, Objektivt! )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar