Xbox 360 teknisk support

Inaktiv
Xbox 360 teknisk support

Försökte gå in på Xbox delen av forumet och upptäckte att den för 165:e gången hade fått en RRoD tråd, det går ju inte enns att vara där utan att se följande: En RRoD, 4st Är XB värt pengarna, 2st Något annat hårdvaru problem .Kan ingen kavla upp ärmarna och rensa ogräs i forumdelen eller så kan vi ha vår egna lilla tekniskt support center. Om vi frågar snällt så kanske vi kan bli den officiela sajten för 360 problem.

Efter som Microsoft inte kommer att ändra sig och helt plötslig bygga saker som fungerar så måste vi hitta en lösning på andra håll.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Antikvitet

Det tycker jag är en tråkig inställning att FZ:s forum inte ska kunna vara en plats där man kan få hjälp av andra som upplevt ett liknande problem.

Är det verkligen så illa att andra tråder försvinner i havet av problemrelaterade trådar, eller är det så att du mest är frustrerad över att det inte finns så många andra diskussioner att delta i? Om så är fallet finns det en enkel lösning. Starta en.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Men de lär sig ju aldrig. De blir bra fler och fler och dummare och dummare. Vad tycks om iden att någon som kan fixar en sån där grej som finns i off topic. Tror den heter Allmänt prat regler eller något. Typ en tråd som aldrig sunker där de beskrivs vad man ska göra om man får rrod. Inte för att jag någon sin har gått in på Allmänt prat regler men jag tror det här skulle funka nu i varje fall. Eller så kan ni säga UTFSE och låsa alla sånna trådar


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Det är bara till att starta en sådan tråd, där du har samlat upp all tillgänglig info och dess eventuella lösningar. Är den något att ha, så klistrar de den.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Precis, en FAQ med alla tänkbara problem som kan hända en xbox vore bra


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar