Nu är det officiellt – ZombiU släpps till PC, Xbox One och PS4

Robot
Nu är det officiellt – ZombiU släpps till PC, Xbox One och PS4
Medlem
Nu är det officiellt – ZombiU släpps till PC, Xbox One och PS4

En portning av ett tre år gammalt spel? Har de bara polerat texturerna eller har de faktiskt varit lite kreativa?

Medlem

köpte faktist en Wii U vid lanseringen i stora drag för just detta spel, var faktist helt ok spel, skulle dock ha funnits multiplayer i det, ialla fall coop och jag skulle givit spelet 9av10 faktist.

Medlem

Ser fram emot detta. Ett av de spel som fick mig att överväga en WiiU, men de blev aldrig av, så perfekt att detta portas om

Medlem
Medlem

Det är faktiskt ett av de bättre spelen på WiiU.
Är nästan så jag kommer köpa det på ONE eftersom min wiiU nästan står helt orörd iaf.

Medlem

Gött!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jag var sugen på en WiiU just för detta spel. Blev aldrig ett köp, men nu får jag alltså chansen att lira till PC ändå

Medlem

Grymt spel, men jag tror inte att jag kommer köpa det. Ubisoft har sagt att de förlorade pengar på det, vilket jag tycker de bara förtjänar efter vilka rötägg de har varit, och speciellt mot Nintendo och dess användare. Överger man en konsol efter bara några månader pga att den inte säljer bra tack vare brist på spel så förtjänar man själv ingen försäljning. Ubisoft förvärrade bara den onda cirkeln som drabbade Wii U.

Medlem

Har min WiiU limited edition med medföljande ZombiU så har njutit nog av spelet så blir inget köp.

Ubisoft stack från WiiU så fort det hettade till och fegade ur. Sedan gick de inte med vinst men kanske detta kan leda till ett nytt ZombiU längre fram för ps4 och ONE, såfall positivt men jag undrar om charmen finns lvar när man skippar gamepaden för köra på PC, ONE och PS4?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Grymt spel, men jag tror inte att jag kommer köpa det. Ubisoft har sagt att de förlorade pengar på det, vilket jag tycker de bara förtjänar efter vilka rötägg de har varit, och speciellt mot Nintendo och dess användare. Överger man en konsol efter bara några månader pga att den inte säljer bra tack vare brist på spel så förtjänar man själv ingen försäljning. Ubisoft förvärrade bara den onda cirkeln som drabbade Wii U.

Nu var ju iofs Ubisoft en av de få tredjepartsutgivarna som trots allt gav ut spel på Wii U, det finns väl inte så många EA eller Activision-spel på Wii U?

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Bojkott:

Grymt spel, men jag tror inte att jag kommer köpa det. Ubisoft har sagt att de förlorade pengar på det, vilket jag tycker de bara förtjänar efter vilka rötägg de har varit, och speciellt mot Nintendo och dess användare. Överger man en konsol efter bara några månader pga att den inte säljer bra tack vare brist på spel så förtjänar man själv ingen försäljning. Ubisoft förvärrade bara den onda cirkeln som drabbade Wii U.

Nu var ju iofs Ubisoft en av de få tredjepartsutgivarna som trots allt gav ut spel på Wii U, det finns väl inte så många EA eller Activision-spel på Wii U?

Både EA och Activision var med från början med spel som Mass Effect, NFS, Call of Duty m.m., men alla övergav Wii U snabbt och Ubisoft var en av de som övergav Wii U snabbt. Ubisoft har totalt släppt åtta spel till Wii U, varav sex var lanseringstitlar. De sitter till och med och trycker på färdiga spel, men vägrar släppa pga att Wii U har sålt för dåligt. Min gissning är att vi kommer se dessa spel (skitspel?) som lanseringstitlar för NX istället.

Medlem

Fy fan.. fyllt av quicktime events och spray and pray. Move along, nothing to see here.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Ser inte ut som en super grym portning, men skit samma. Tror jag kommer skaffa det i alla fall. Spelade det i ett par timmar på Wii U, riktigt ballt är det. Känns verkligen som zombie survival spel.

Medlem

Nej tack. Ser ut som Dying light fast 5 år gammat

Inaktiv

Ser riktigt dassigt ut, både grafik och gameplay. Tråkigt.

Medlem

Jag gillade ZombiEU som fan, kommer det landa i ps store som förbokning tro?

1
Skriv svar