Användar recensioner

Inaktiv
Användar recensioner

Är det någon här frutom jag som hade uppskatat om man kunde läsa andra forumiters recensioner på spel. Min tanke är att om man har upptäckt någon här på forumet som man kommer bra överenns med eller tycker relativt lika om saker så skulle man kunna kolla vad han tyckte om spelet man tänker köpa. Eller om vi säger att det pro kritiken missar tas antagligen upp av de många fler forumriterna. Tillräckligt många människor kan inte ha fel. Det jag tänker på är förstås taget från gamespot.com(äger de rättigheterna till det?)


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Antikvitet

Du är välkommen att starta en blogg för att skriva dina egna recensioner.

Vi har prövat konceptet med användarrecensioner tidigare och konstaterade att intresset bland läsarna var väldigt lågt. Då lockade vi dessutom med priser. Vi fick in ett fåtal recensioner av vilka flera höll så låg kvalitet att de hade passat bättre i mellanstadiet.

FZ är inte en communitycentrisk sajt, majoriteten av våra läsare besöker aldrig forumet och är inte interaktiva på sajten. Därför är det svårt med saker som användarrecensioner här.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Kan inte ni sätta upp frågan på månadens poll? Intresset kanske har ändrats. Även fast jag inte är medlem på gamespot kollar jag alltid Player reviews särskilt om de har gett ett uselt betyg och förklarar varför.

Och nej blogg skulle inte funka vad jag menar är att precis som på gamespot så skulle man söka på ett spel i spel databasen. Sen går man till samman fattning där man ser det riktiga FZ betyget och Fz medlems betyget. Om man klickar på medlems betyget så visas recentionerna upp.

Som i exemplet


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Antikvitet

Det är viss skillnad på oss och Gamespot. Till att börja med har de minst tio gånger fler besökare.

Vi har prövat konceptet med användarrecensioner tidigare, som jag skrev. Då lockade vi till och med med priser för de som skrev recensioner.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Testa igen, tävlingar med annat än bara utslagsfrågor och motiv är alltid roligt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar