Det ska släppas ett nytt Battlefield nästa år

Medlem
Det ska släppas ett nytt Battlefield nästa år

Bad Company 3 med stort fokus på single player och coop genom hela kampanjen?

Medlem

ww2, korea eller vietnam pls, eller ww3 under kalla kriget ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

är sugen på ett klassiskt ww2 lir med mycket fokus på singleplayern! en tung historia! med motorns grafik och ljud hade de vatt underbart! längesen ett bra ww2 lir kom

eller nått ännu längre bak hade funkat med! trött på "framtidshooters"...

Medlem

Blir väl samma sak som det innan fast med lite snyggare grafik *gäsp*
Hoppas Dice hyr in en innovatör denna gång som kan förnya spelkonceptet. (Fast då gråter väl fansen sig hesa av protest av bara tanken på att förändra något till det bättre)

Medlem

Battlefield är som en Iphone. Jag menar kolla bara in dessa fantasiska erbjudanden här under!

*Kommer ut ny version varje år!

Lite mindre lite färre förändringar/förbättringar! Vi vill du ska känna igen dig, så vi reskinna lite vapen och döpte det till något coolt. Typ elite soldiers from hell, bara det är värt 300 kronor extra, kom igen snålhjäp.

*Lite dyrare.

Krama ut tusenlappen för spel ska vara standard år 2015.

Kom igen, vi kan sälja alla dlc för exakt samma pris som standardspelet, då får vi sålt x2 per person, vi delar bara upp banorna lite granna tar ut ett vapenskin per dlc. Fansen märker ingenting.

Free 2 play? Lägg till några tusenlappar för lite skins så är du i hamn!

Gaming börjar bli en klassfråga snart.

Bli inte förvånnad om din son kommer hem gråtandes för lille ynve i grannklassen har den senaste dlcn för 399kr day1 och du råkade köpa standardedition.

Medlem

Då var cirkusen alltså igång igen, vad blir det denna gång tro?

Battlefield: Bad Milk (working title)

Skämt åsido, det finns väl redan ett överflöd av multiplayer nu, de borde ta och göra ett riktigt bra single player eller co-op lir istället, kanske med VR stöd...och sedan släppa det på Steam. Då hade de fått mina pengar direkt!

(in b4 ni är alltid så negativa)

Medlem

Battlefield påminner mig om en studsmatta

Avstängd

Har märkt en stor grej. Folk som är emot ett spel kommenterar oftast mer än de som är uber-fans av en en spel serie.

Ambassadör
Xbox

Om de gör ett nytt WW2-spel så är det ok, annars kan det ju kvitta.


signatur

Jump in.

Medlem

Hoppas på något annat än Nutid vad som helst, varför inte Cyberpunk som BloodDragon det hade varit fett

Medlem

-Vad tråkigt.
Går det att göra denna del snäppet sämre än föregångaren eller ska de bryta trend helt, och kanske göra ett bättre spel en föregångaren?

http://bf4central.com/2015/02/battlefield-5-release-date/

Känt sedan länge. Om dom arbetat på spelet i 3 år innan release tror jag det blir helt ok.

Var det inte så att EA skulle släppa en shooter varje år, men skifta mellan Battlefront/Battlefield och Titanfall, så en uppföljare var tredje år?

Medlem

De grabbarna har tappat mitt förtroende.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Har märkt en stor grej. Folk som är emot ett spel kommenterar oftast mer än de som är uber-fans av en en spel serie.

Det ligger i människans natur. Vi delar hellre med oss av negativa åsikter än positiva. Det gäller inte bara spel. Om din kompis varit på Mediamarkt och blivit väl behandlad så får du inget veta förrän du ser den nya TVn i hans vardagsrum. Men om din kompis varit på Mediamarkt och blivit illa bemött av säljaren så lovar jag att han ringer dig och berättar allt om det.

Medlem

Battlefield 1942 med nya Frostbite motorn tack!

Medlem

Snälla ett nytt Bad Company. Jag älskade Bad Company 2.

Medlem

Jävlar vad jag inte kommer köpa det

Medlem

Jag tycker det e interessant att han säger "another" och inte "a new"

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av SebastianV:

Har märkt en stor grej. Folk som är emot ett spel kommenterar oftast mer än de som är uber-fans av en en spel serie.

Det ligger i människans natur. Vi delar hellre med oss av negativa åsikter än positiva. Det gäller inte bara spel. Om din kompis varit på Mediamarkt och blivit väl behandlad så får du inget veta förrän du ser den nya TVn i hans vardagsrum. Men om din kompis varit på Mediamarkt och blivit illa bemött av säljaren så lovar jag att han ringer dig och berättar allt om det.

Du behöver byta vänskapskrets. Jag och mina polare delar mestadels med oss av det som är bra och positivt.

Visst, de kan släppa det nästa år, men det krävs minst ett år av patchande och buggletande innan det är färdigt. Så någon gång i mitten av 2017 finns det nog ett fungerande BF5.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

dmn
Medlem

Modsupport den här gången då? Nähepp, inte det. Skit på er, Bajs-Dice!

Medlem
Skrivet av dmn:

Modsupport den här gången då? Nähepp, inte det. Skit på er, Bajs-Dice!

Modsupport skulle ju försämra chanserna för deras dlcs, helt klart. Men ja, så länge det finns en efterfråga på fler bf så kommer de fortsätta pumpa ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

dmn
Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av dmn:

Modsupport den här gången då? Nähepp, inte det. Skit på er, Bajs-Dice!

Modsupport skulle ju försämra chanserna för deras dlcs, helt klart. Men ja, så länge det finns en efterfråga på fler bf så kommer de fortsätta pumpa ut.

För det fanns ingen efterfrågan på Battlefield efter BF1942, BFV och BF2 menar du, som samtliga hade modstöd?

Medlem
Medlem

Jag hade inte haft något emot ett Bad Company 3. Flygplan var en härlig tanke men ärligt talat, efter Battlefield 3 och 4 kommer jag inte sakna de...

Bad Company 2 blev snabbt en favorit. Pansarvagnar och helikoptrar räckte gott och väl. Mer är inte alltid bättre. Kanske bara är jag...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Visst, de kan släppa det nästa år, men det krävs minst ett år av patchande och buggletande innan det är fädrigt. Så någon gång i mitten av 2017 finns det nog ett fungerande BF5.

Tråkigt men mycket sant. :/ Jag kan inte förstå hur man gång efter gång lyckas släppa spel med så mycket buggar som DICE gjort i så många år nu.

Medlem

Battlefield 2142(3), med massa nice stuff och fina Titans i luften!

Medlem
Skrivet av Digu21:

Battlefield 2142(3), med massa nice stuff och fina Titans i luften!

Ingen dum idé men jag känner att det på nått konstigt vis skulle krocka med Star Wars: Battlefront.

12
Skriv svar