LittleBigPlanet gör Limbo

Medlem
LittleBigPlanet gör Limbo

Man blir ju mer och mer sugen på en PS3..


signatur

Have a good time!

Medlem

Coolt!! Undra hur limbo utvecklarna känner sig nu:D

Medlem
Skrivet av Brain:

Man blir ju mer och mer sugen på en PS3..

Do iiit!
Littlebigplanet kan man spela 20 timmar om dygnet, det tar ju aldrig slut!

Medlem

Fy sjuttsingen vad bra gjort, nu blev man verkligen sugen på att stoppa in LBP och lira igenom den själv!

Tänk om man själv hade ork och kunnande att göra såna här mästerliga banor...

Medlem
Skrivet av Vippe:
Skrivet av Brain:

Man blir ju mer och mer sugen på en PS3..

Do iiit!
Littlebigplanet kan man spela 20 timmar om dygnet, det tar ju aldrig slut!

Känns som att det började bli brist på idéer för länge sen på LBP. Ser fram emot 2an, idéerna kommer spruta ut som aldrig förr

Annars så såg det här jävligt grymt ut

KoP
Medlem

Fint gjort. Men tyvärr inte i närheten av Limbo.

Medlem

jävlar vad ballt! blev lite sugen på LBP jag med. känner mig dock inte så kreativ just nu


signatur

Where are we runnin'?

Jag fattar inte. Problemet med Little Big Planet är ju att det verkligen inte är roligt att spela. Som ett plattformspel, men tråkigt? Jag älskar min PS3 till döds, men LBP är det enda spel jag har sålt.

Medlem

Ja se så bra det blir när även ett konsollspel tillåter lite kreativitet från spelarna och inte bara låser alla möjligheter till modifikation.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

fan, såg limbo för första gången idag, det ser bra coolt ut. sitter o tänker om de finns en emulator som pallar xbox live arcade lr dyl då man inte äger en 360

Medlem

Limbo är underbart, testade demot hos en polare.. fruktansvärt underbart.. riktigt kul att lbp tillåter skapare att göra liknande grejer. skit kul ju!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Medlem

Man kan ju göra allt i LBP, jag gjorde ett littet piano


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Air
Medlem

Åh vart sugen på att plocka fram mitt PS3 nu, Wii:et har tagit över som toppkonsoll här hemma just nu ^^

Medlem
Skrivet av Air:

Åh vart sugen på att plocka fram mitt PS3 nu, Wii:et har tagit över som toppkonsoll här hemma just nu ^^

Woot? Wii är en trevlig konsol, dock har den enorm brist på bra spel. Synd.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av speurk:

Coolt!! Undra hur limbo utvecklarna känner sig nu:D

Jag tror inte att dom tycker att LBP gjorde det minst lika bra iaf, ni har ju inte kört Limbo om ni tycker att det där var samma sak.
Färgpaletten tog dom men knappast stämningen.

Medlem

Little Big Planet är fantastiskt! Uppföljaren i Collectors Edition är bokat och klart!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar