Konceptbilder från skrotade Jak 4 är oväntat realistiska

Robot
Konceptbilder från skrotade Jak 4 är oväntat realistiska
Medlem
Konceptbilder från skrotade Jak 4 är oväntat realistiska

Jag älskar alla Jak and Daxter spel! Men.. Är glad att detta inte blev något med, då dessa bilder ser hemska ut!

Medlem

Hoppas Naughty Dog tar upp detta istället för att göra ett nytt Last of Us efter Uncharted 4. Skulle lätt götta ned mig i det om de behöll stilen.

Avstängd
Skrivet av pingkonk:

Hoppas Naughty Dog tar upp detta istället för att göra ett nytt Last of Us efter Uncharted 4. Skulle lätt götta ned mig i det om de behöll stilen.

Last of Us 2!! Hellre!

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Jag älskar alla Jak and Daxter spel! Men.. Är glad att detta inte blev något med, då dessa bilder ser hemska ut!

Tycker själv att landskapsbilderna är otroligt vackra.

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Hoppas Naughty Dog tar upp detta istället för att göra ett nytt Last of Us efter Uncharted 4. Skulle lätt götta ned mig i det om de behöll stilen.

Helt galet, ett Last of Us 2 kommer garanterat med tanke på succén med 1:an (både ekonomiskt men recension-mässigt).

Medlem

Tacksam för att det stannade på skissbordet. Snygga konceptbilder men det där kändes bara... fel.

Medlem

Vad är det för realistiskt med just dessa bilder undrar jag mest...?

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Luffarkaka:

Jag älskar alla Jak and Daxter spel! Men.. Är glad att detta inte blev något med, då dessa bilder ser hemska ut!

Tycker själv att landskapsbilderna är otroligt vackra.

Landskapsbilderna är absolut fina. Men hur själva Jack ser ut.. Hemsk verkligen, otroligt hemskt ful

Medlem
Skrivet av Electrix:
Skrivet av pingkonk:

Hoppas Naughty Dog tar upp detta istället för att göra ett nytt Last of Us efter Uncharted 4. Skulle lätt götta ned mig i det om de behöll stilen.

Helt galet, ett Last of Us 2 kommer garanterat med tanke på succén med 1:an (både ekonomiskt men recension-mässigt).

Tyvärr så kommer det förmodligen. Kommer säkert blir grymt men jag tycker The Last of Us inte har något mer att säga. Tycker att Naughty Dog har tillfället i akt att visa industrin att alla framgångsrika spel inte behöver uppföljare. Naughty Dog är så stora i sig så deras spela kommer sälja som rövsmör oavsett.

Inaktiv
Skrivet av masse70:

Vad är det för realistiskt med just dessa bilder undrar jag mest...?

Googla "Jak and Daxter" så kommer du förstå. Det är som Zelda-spelen där vissa kör en mer "realistisk" look och Wind Waker är mer cartoonish.

1
Skriv svar