Don't Starve byggs ut med Shipwrecked

Robot
Don't Starve byggs ut med Shipwrecked

Som om det inte räckte med att svälta. Nu ska du både gå hungrig OCH vara skeppsbruten.

#dont-starve


Medlem
Don't Starve byggs ut med Shipwrecked

Fifan va najs. Vi antar att det är shipwrecked together

Medlem

HYPE HYPE HYPE! Har runt 170 timmar i Don't Starve, lite extra material är precis vad som behövs nu!

Medlem
Skrivet av aholman:

Fifan va najs. Vi antar att det är shipwrecked together

Står på hemsidan att det är för single player endast, dock så kanske de lägger till det senare till together.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av aholman:

Fifan va najs. Vi antar att det är shipwrecked together

Står på hemsidan att det är för single player endast, dock så kanske de lägger till det senare till together.

Fan vad synd, dont stare är ju så sjukt mycket roligare när man spelar med andra.

Faktiskt rätt konstigt att de inte helt fokuserar på multiplayer versionen. så kan man välja mellan i single och multiplayer.

Som det är nu måste de koda allt två gånger, då det är olika spelmotorer som används.

Medlem

Don't Starve har jag missat helt men verkar vara ett spel i min smak. Vad säger ni som spelat ett tag, är det nån idé att börja nu eller ska jag vänta på Shipwrecked?

Medlem

Jag gillar det skarpt. Väldigt skoj i coop också. Ett av de få spelen jag fått frugan att spela med mig


signatur
Medlem
Skrivet av TheUnum:

Don't Starve har jag missat helt men verkar vara ett spel i min smak. Vad säger ni som spelat ett tag, är det nån idé att börja nu eller ska jag vänta på Shipwrecked?

Helt klart värt att spela redan nu med "Jätte" dlc:ett

Medlem
Skrivet av TheUnum:

Don't Starve har jag missat helt men verkar vara ett spel i min smak. Vad säger ni som spelat ett tag, är det nån idé att börja nu eller ska jag vänta på Shipwrecked?

Börja nu, spelet är enormt svårt och oförlåtande tills man lär sig grunderna och senaste DLC:et gjorde det bara svårare, kan vara värt att få in lite övning.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av TheUnum:

Don't Starve har jag missat helt men verkar vara ett spel i min smak. Vad säger ni som spelat ett tag, är det nån idé att börja nu eller ska jag vänta på Shipwrecked?

Börja nu, spelet är enormt svårt och oförlåtande tills man lär sig grunderna och senaste DLC:et gjorde det bara svårare, kan vara värt att få in lite övning.

Kunde inte hålla mig utan började kort efter att jag skrev inlägget. Dog redan första natten. Andra gången lyckades jag leva i tre dygn. Jag älskar utmaningar så det här kommer bli underbart roligt.

1
Skriv svar