The Saboteur 2 Måste göras!

Inaktiv
The Saboteur 2 Måste göras!

Jag och några till tog till lite annorlunda stil för att få en uppföljare uppmärksamad.

Skriv gärna under och sprid detta! Första spelet fick ingen "marketing" eller kom i skuggan av massa andra titlar. Mkt underskattat spel!

http://wh.gov/iIExY


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

"jag och några till", vid denna tidpunkt har 2st skrivit under, tyckte jag var lite roligt

Onekligen ett bra spel; men någon uppföljare kommer nog aldrig tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av jockstrap:

"jag och några till", vid denna tidpunkt har 2st skrivit under, tyckte jag var lite roligt

sök runt lite, de andra jobbar änsålänge


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Onekligen ett bra spel; men någon uppföljare kommer nog aldrig tyvärr.

Blir troligen så :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:
Skrivet av jockstrap:

"jag och några till", vid denna tidpunkt har 2st skrivit under, tyckte jag var lite roligt

sök runt lite, de andra jobbar änsålänge

Ser inte så bra ut med att nå 100k underskrifter. Hur ska ni lyckas locka till er fler underskrifter?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av GRiZZHARD:
Skrivet av jockstrap:

"jag och några till", vid denna tidpunkt har 2st skrivit under, tyckte jag var lite roligt

sök runt lite, de andra jobbar änsålänge

Ser inte så bra ut med att nå 100k underskrifter. Hur ska ni lyckas locka till er fler underskrifter?

Hur vi ska locka? Ja, typ skriva i forum så att du kan läsa det och kan locka dig... Eller du kanske inte kan läsa?

https://www.facebook.com/groups/116316548405925/

https://www.facebook.com/TS2Has2BMade

Twitter, Instagram, Fb, Google+, dock e den gjord för några timmar sedan bara


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Svennisar ser alltid det negativa med idéer, jag ser bara möjligheter Att försöka eller inte försöka, försöker man inget kommer man ingen vart


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

"WE PETITION THE OBAMA ADMINISTRATION TO:"

Fanns det ingen annan sida du kunde använda? Jag tvivlar på att USAs regering tänker utveckla spel.

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:

Svennisar ser alltid det negativa med idéer, jag ser bara möjligheter Att försöka eller inte försöka, försöker man inget kommer man ingen vart


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ja första spelet var riktigt kul minns jag. Men tyvärr, som många redan påpekat, så blir det nog aldrig någon tvåa tyvärr.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar