Fem maffiga minuter från Platinums Scalebound

Robot
Fem maffiga minuter från Platinums Scalebound
Medlem
Fem maffiga minuter från Platinums Scalebound

Mja, hade nog inte kallat det Monster Hunter 2.0. Ser ut som ett annat spel fullständigt. I get your point though.

Ser inte ut att vara något jag hade haft något emot att spela!

Medlem

Ser bokstavligt ut som den inspirerats av Drakengard, samt med tanken på att Platinum games har jobbat med den serien förut och gör det idag med så är det nog inte allt förvånande.

Medlem

Tycker det ser ut att ha tagit en hel del inspiration från Ninja Theorys tolkning av DMC.

Medlem

Helt ointressant för min del. Platinum games verkar älska att göra hack´n slash spel där huvudkaraktären är en jobbig tonåring. Alldeles för casual för min smak.

Medlem

Cinematic 10 fps!

Medlem

Att man ens kan lyckas göra ett spel med drakar i det att se så tråkigt ut!

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Tycker det ser ut att ha tagit en hel del inspiration från Ninja Theorys tolkning av DMC.

Särskilt protagonisten, och de ska gratuleras för att att ha lyckats skapa en karaktär som är mer irriterande än Dante.

Medlem

wohoooo!!! Yeahhh cooool!!! .....
låter verkligen dom "coola" kidsen så fortfarande?

uhhhh.....

Medlem

Fy, sicken en irriterande karaktär.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Striderna ser rätt torftiga ut jämfört med hur det brukar vara i spel från Platinum.

Medlem
Skrivet av NMD0508:

Helt ointressant för min del. Platinum games verkar älska att göra hack´n slash spel där huvudkaraktären är en jobbig tonåring. Alldeles för casual för min smak.

Har du någonsin spelat något av deras spel? Du låter som jag innan jag plockade upp MGR på en Steam-rea.

Medlem

Men åh jag som inte ville köpa en xbox one

Medlem
Skrivet av MaxWarp:
Skrivet av NMD0508:

Helt ointressant för min del. Platinum games verkar älska att göra hack´n slash spel där huvudkaraktären är en jobbig tonåring. Alldeles för casual för min smak.

Har du någonsin spelat något av deras spel? Du låter som jag innan jag plockade upp MGR på en Steam-rea.

Aah, sorry platinum defender. Va visst ninja theory som gjorde dmc, men fortfarande trött på att se spel av den här typen och fortfarande ointresserad av dem. Svar på din fråga: Jag har spelat fyra av platinum games spel. Dem som jag gillat so far är Bayonetta och Vanquish. Är ett stort metal gear solid fan men Rising var inget för mig, spelat mycket roligare spel i samma genre.

1
Skriv svar