Modda Arkham Knight till pc – spela som Alfred

Robot
Modda Arkham Knight till pc – spela som Alfred

Hur många som ens kan SPELA Arkham Knight till pc är dock oklart.

#batman-arkham-knight


Medlem
Modda Arkham Knight till pc – spela som Alfred
Medlem

Kändes som Kingsmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbar serie (Injustice: Gods among us)

Medlem

Kul mod för pc spelarna.
Sen att det är dåligt optimerat är ju fakta. Det går att spela dock, men spelet verkligen äter vram. Mitt Evga Gtx 960 4GB använder allt minne efter ca 15 min spelande, sen får spelet ta från hårddisken också (eller om det använder ram-minne vet inte riktigt)
Hur som helst så används runt 4.3 GB vram enligt msi afterburner. Funkar ok så länge inte vram toppar, men sen blir det "hackigt".


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem

Spelet flyter på bättre i win10

Medlem

Jag har för mig att det finns en Batman-serietidning där Bruce Wayne blir tränad av Alfred. Blir som en fortsättning på den det här.

Inaktiv

Det är ju sådant här ni tydligen inte vill ha till Fallout 4 elller Doom.

Medlem

när kan man köpa spelet på pc igen då -.- att detta händer 2015 är en enastående bedrift.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Kul mod för pc spelarna.
Sen att det är dåligt optimerat är ju fakta. Det går att spela dock, men spelet verkligen äter vram. Mitt Evga Gtx 960 4GB använder allt minne efter ca 15 min spelande, sen får spelet ta från hårddisken också (eller om det använder ram-minne vet inte riktigt)
Hur som helst så används runt 4.3 GB vram enligt msi afterburner. Funkar ok så länge inte vram toppar, men sen blir det "hackigt".

Det sorgliga är att det du upplever är en av de mildare upplevelserna. Det har inte visat sig vara ovanligt att spelet inte fungerat överhuvudtaget överlag.

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Kul mod för pc spelarna.
Sen att det är dåligt optimerat är ju fakta. Det går att spela dock, men spelet verkligen äter vram. Mitt Evga Gtx 960 4GB använder allt minne efter ca 15 min spelande, sen får spelet ta från hårddisken också (eller om det använder ram-minne vet inte riktigt)
Hur som helst så används runt 4.3 GB vram enligt msi afterburner. Funkar ok så länge inte vram toppar, men sen blir det "hackigt".

Fungerar felfritt med mitt GTX 970 iallafall. Måste ha haft tur eller något..

Inaktiv
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av erazerswe:

Kul mod för pc spelarna.
Sen att det är dåligt optimerat är ju fakta. Det går att spela dock, men spelet verkligen äter vram. Mitt Evga Gtx 960 4GB använder allt minne efter ca 15 min spelande, sen får spelet ta från hårddisken också (eller om det använder ram-minne vet inte riktigt)
Hur som helst så används runt 4.3 GB vram enligt msi afterburner. Funkar ok så länge inte vram toppar, men sen blir det "hackigt".

Fungerar felfritt med mitt GTX 970 iallafall. Måste ha haft tur eller något..

1
Skriv svar