Robot
Submerged

Hela vägen från Australien kommer en av de vackraste katastrofer vi har sett på länge i ett äventyr som borde erbjuda både svindel och en blöt drunkningsdöd. Det vi upptäcker är dock något helt annat.

#submerged, #uppercut-games, #i


Medlem
Submerged

Tack för en bra recension! Var nyfiken på detta sedan jag såg en trailer. Nu när jag läst detta blir det att skaffa det


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

En mycket bra skriven recension och utan spoilers, mycket uppskattat!


signatur

MattiAceGaming

KoP
Medlem

Blir till att köpa som postapokalyptisk uppvärmning inför Fallout 4.

Medlem

Tycker spontant det ser ut som en kaskelott.
Verkar vara ett fint spel.

Medlem

Om det är den nedersta bilden i texten du tänker på är det en knölval men det finns några olika arter, inklusive flygfiskar (som man kan tro att just den här knölvalen försöker efterlikna).


signatur

Victims; aren't we all?

Inaktiv

Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Om det är den nedersta bilden i texten du tänker på är det en knölval men det finns några olika arter, inklusive flygfiskar (som man kan tro att just den här knölvalen försöker efterlikna).

Haha ja bildgooglar jag det så känner jag mig plötsligt inte som en val-biolog

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall

Blev mycket intresserad av smådetaljerna, berätta gärna om du har lust

Inaktiv
Skrivet av laban005:
Skrivet av nhagyavi:

Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall

Blev mycket intresserad av smådetaljerna, berätta gärna om du har lust

1) Objekt som går igenom väggar, kanter och andra objekt
2) När karaktären springer, så ser det ut som att hon glider fram, medan hon springer
3) Man kan nästan omöjligt hålla balansen, när man har benen böjda på en mycket liten yta (när hon klättrar). Man skulle lätt ramla baklänges då, såvida man inte har väldigt bra benmuskler och bra balansförmåga

Jag älskar detaljer, så det är därför jag störde mig på dessa saker, som i och för sig inte var många. Det finns säkert fler saker som jag skulle störa mig på i Submerged. Därför skrev jag att det fanns många saker, även om det kanske var lite fel av mig att säga.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av laban005:
Skrivet av nhagyavi:

Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall

Blev mycket intresserad av smådetaljerna, berätta gärna om du har lust

1) Objekt som går igenom väggar, kanter och andra objekt
2) När karaktären springer, så ser det ut som att hon glider fram, medan hon springer
3) Man kan nästan omöjligt hålla balansen, när man har benen böjda på en mycket liten yta (när hon klättrar). Man skulle lätt ramla baklänges då, såvida man inte har väldigt bra benmuskler och bra balansförmåga

Jag älskar detaljer, så det är därför jag störde mig på dessa saker, som i och för sig inte var många. Det finns säkert fler saker som jag skulle störa mig på i Submerged. Därför skrev jag att det fanns många saker, även om det kanske var lite fel av mig att säga.

Intressant bäst att du håller dig undan submerged då

Medlem

Är detta första konsol-liret som har UE4? Enda jag sett tidigare är Fable: Legends men det är ju i och för sig bara beta

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Är detta första konsol-liret som har UE4? Enda jag sett tidigare är Fable: Legends men det är ju i och för sig bara beta

Ether One som följde med PS+ för några månader sedan startar med en UE4-logga.

Medlem

Kluriga omgivningspussel? Hah.

1
Skriv svar