Spel jag ser fram emot

Medlem
Spel jag ser fram emot

Det har visats upp väldigt mycket nya spel, inför slutet av 2015 och för 2016. Så tänkte jag skulle lista några utav de jag ser fram emot mest.

1. Fallout 4

Detta är en självklarhet, det är en helt underbar spelserie. Fallout New Vegas är nog min favorit, men 3an är väldigt bra och roligt det med. Sedan hoppas jag de har försökt bevara grunden som gör Fallout roligt, för mig är det gameplayet, världen och karaktärerna. Det jag fick se med grafiken var väl lite utav en besvikelse, men ett spel är inget utan bra gameplay och story. Så grafiken för mig struntar jag i, men än vet vi ju inte riktigt hur det kommer se ut, så håller tummarna för en förändring.

2. Horizon Zero Dawn

Detta spelet fick mig att tappa hakan, det ser så underbart ut. Vacker miljö och en intressant backstory. Detta kan nog bli ett utav 2016 bästa spel. Det är nytänkande, det är en kvinnlig karaktär som ser badass ut, en vacker värld, som jag sa innan. Det man fick se utav spelet, när man smög igenom buskar, för att fälla den stora robot besten såg väldigt roligt ut. Men allt kan hända, detta kanske vara en bra demo, men inget mer. Men jag håller tummarna att detta spelet blir allt som de tänkt sig och ännu mer.

3. Until Dawn

Detta spelet är nog det enda skräckspelet jag längtat till. Jag är inte så jätte förtjust att spela skräckspel, det tar alldeles för mycket på mitt unga hjärta. Dock så verkar det bli ett bra spel, ett spännande system som ändras sig som inget skräckspel gjort innan. Plus att min favorit Peter Stormare är med, det kan inte bli bättre. Den mannen kan göra allt till ett underverk.

4. Dishonored 2

Jag var väldigt skeptisk till Dishonored innan det kom ut, jag gillade inte stilen på det.
Men så fort jag satte mig ner vid datan, startade upp spelet, så blev jag förälskad.
Corvo är en väldigt intressant karaktär, världen i sig har så mycket mystiska saker i sig, att man bara vill veta mer. Karaktärerna är spännande och intressanta att lyssna på. Röstskådespeleriet var helt underbart. Så jag är riktigt glad att tvåan kom så fort, jag hoppas de tagit allt i 1an som var bra, sedan gör det till ett mästerverk. För detta spelet kan nå höjder som är gudalika, med rätt motivation. Plus att jag ser fram emot att se min favorit youtubare Jesse Cox spela igenom det.

5. Mad Max

Vem gillar inte filmerna ifrån 80-talet? ingen. Vem gillar inte den nya? jo jag dessvärre haha, men inte för att den var dålig, utan att den inte nådde upp till min hype. Men det är inte filmens fel, utan mitt.
Men spelet verkar bli som jag hade hoppats på, dessvärre är jag lite orolig att det ska bli för mycket bilkörande fram och tillbaka igenom öknen. Men om de har andats in Mad Max-atmosfären så borde detta spelet bli allt som man önskat sig i detta spelet.

6. Metal Gear Solid V

Detta spelet har fått ganska mycket uppmärksamhet, efter alla skandaler runtomkring. Så jag har inte så jätte mycket att säga om detta, mer än att jag hoppas att det blir ett så bra spel som det kan bli. För "demot" var väldigt bra.

7. Need For Speed

Jag har inte gillat ett NFS spel på år nu, men om detta är NFS Underground 3. Så blir ingen gladare än mig. För det förändrande bilspel i min mening för mig iallafall. Det fick mig att bli intresserad utav bilar, utav att lära mig mer om allt runtomkring bilar och dessutom den världen. Så för mig så ligger de spelen väldigt nära mitt hjärta, som formade min speluppväxt, med bil-prat på rasterna.
Sedan var ju musiken alltid på top!
Så jag hoppas verkligen de har lyssnat på oss fans av serien. Att de verkligen tagit till sig utav alla önskemål och klagomål på de senaste spelen.

8. DOOM

Jag har inte spelet så mycket Doom. Jag kommer ihåg att jag lirade det på SNES med mina äldre kusiner när jag sov över där. Sedan har jag testat på det lite här och där hos kompisar. Så jag är inte jätte bra på den spelserien, mer än att det jag fick se utav det nya, såg väldigt bra ut, iallafall i mina ögon. Så det längtar jag efter att få prova på.

Detta var lite utav mina spel som jag längtar efter att få prova på. Alltid roligt när det känns som att det kommer bra spel varje månad nu

#blogg

Medlem
Spel jag ser fram emot

Mycket av det jag såg fram emot har släppts redan så jag är fullt upptagen med att hinna spela allt. Finns en hel del spel under hösten som ser intressanta ut, men inget som verkligen griper tag i mig och kittlar hype-nerven. Möjligtvis med undantag för Torment Tides of Numenera.

Inaktiv

black ops 3.
köpte precis ghost insåg att man behöver season pass för 8-16 maps 600kr. Jag är bäst på cod så de kommer bli kul endå, season pass måste droppa 50%.

Testpilot

Kul att Dishonored ligger högt upp!

För min egen del är Xcom2 och Fallout 4 de höjdarspelen jag ser fram emot mest under höst/vinter

1
Skriv svar