Ny The Sims 4-expansion utannonserad – festa i europeisk stad

Robot
Ny The Sims 4-expansion utannonserad – festa i europeisk stad
Medlem
Ny The Sims 4-expansion utannonserad – festa i europeisk stad

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.


signatur

R00T B33R F0R L1F3

Medlem
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Gav mig ett stort leende. Vilka tror de sitter och kollar på deras konferens egentligen? Pinsamt i allra högsta grad.

Medlem
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Medlem

Går dansen se någonstans?

Skribent
Skrivet av fARLIGT:

Går dansen se någonstans?

Tyvärr kan du se den här:

Verkar funka dåligt, direktlänk: https://www.youtube.com/watch?v=KQztTRE8fRQ


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

"I wanna have my Euro-moment right now!"

Kul bild EA har av oss européer.

Medlem

Skräpigaste expansionen jag någonsin har skådat...

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Numera ja. Förr när man lirade Sims (2) byggde man företag, impregnerade grannens fru och köpte bilar. Och det var skitkul, bör tilläggas.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Men de flesta av dessa tjejer mellan tolv till 18 kollar förmodligen inte på EAs press conference kl 10 på morgonen. Men jag kan ha fel.


signatur

R00T B33R F0R L1F3

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahahahaha, sjukt vad verklighetsfrånvända PR-folket på EA är. De stackars åskådarna i stolarna lär väl ha sett ut som en påse Skruvar efter den där tortyren.

Medlem
Skrivet av erikmb:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Men de flesta av dessa tjejer mellan tolv till 18 kollar förmodligen inte på EAs press conference kl 10 på morgonen. Men jag kan ha fel.

Det har du rätt i. Men vilka skall man vända sig till då? Det är garanterat den största målgruppen, så, de kunde lika gärna varit utan presskonferens?

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Men de flesta av dessa tjejer mellan tolv till 18 kollar förmodligen inte på EAs press conference kl 10 på morgonen. Men jag kan ha fel.

Det har du rätt i. Men vilka skall man vända sig till då? Det är garanterat den största målgruppen, så, de kunde lika gärna varit utan presskonferens?

Allt var okej tills sista delen kom, det där var bara facepalm. MEN FAN... Nu gör vi som de vill, de får oss diskutera det nya expansionet genom att de hade ett löjligt slut.


signatur

R00T B33R F0R L1F3

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av erikmb:

Vad hände där i slutet på deras announcement?! Cringe på högsta nivå.

Det är väl bara tjejer i åldrarna tolv till 18 som spelar The Sims, så det är väl passande.

Men de flesta av dessa tjejer mellan tolv till 18 kollar förmodligen inte på EAs press conference kl 10 på morgonen. Men jag kan ha fel.

Det har du rätt i. Men vilka skall man vända sig till då? Det är garanterat den största målgruppen, så, de kunde lika gärna varit utan presskonferens?

Tänk om battlefront slutade med att massa stormtroopers kom upp på scen och börja dansa...... Fast när man tänker efter så kanske det inte hade varit så dumt haha!


signatur

R00T B33R F0R L1F3

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av fARLIGT:

Går dansen se någonstans?

Tyvärr kan du se den här:

https://www.youtube.com/embed/hKQztTRE8fRQ

Verkar funka dåligt, direktlänk: https://www.youtube.com/watch?v=KQztTRE8fRQ

Nu ångrar jag att jag tittade.. tack iaf! :<

Medlem
Skribent
Skrivet av Sisyr:

Hahahahaha, sjukt vad verklighetsfrånvända PR-folket på EA är. De stackars åskådarna i stolarna lär väl ha sett ut som en påse Skruvar efter den där tortyren.

FZ har skickat Joakim Kilman till Gamescom i år, och han var på plats och såg konferensen live. Angående dansnumret rapporterar han följande:

"Det var hemskt. Alla ville försvinna. Men PvZ ser skönt ut."


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
1
Skriv svar