Medlem
Fz.tv

Vad är detta? Det har inte varit någon video-recension på 5 veckor! Varför inte?

Medlem

Har också reagerat på detta , skäms på er ! *Ger de ansvariga i Fz crew en lätt bitchslap.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Jag hade t.o.m glömt bort Fz.tv för att det inte har kommit någon video recension på ett bra tag.

Medlem

Har glömt bort FZ.tv med hehe.
Dom kanske har lagt ner det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför kan ingen moderator svara?

Antikvitet

Det är sommar, även FZ-redaktionen tar semester då. Därför har redaktionen de senaste veckorna varit decimerad och vi kan inte förvänta oss att vår i övrigt enormt kompetente semestervikarie Nils ska kunna sköta FZ.tv-produktionen helt själv.

FZ.tv återkommer så snart vi får tid. Under sommaren händer mycket vi vill prioritera, såsom E3 i Los Angeles och GC i Leipzig.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Får jag bara fråga när E3 och GC börjar och slutar?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Antikvitet

E3 pågår 15-17 juli, men egentligen 14-17 juli då Activision har en egen mässa dagen innan E3 av någon anledning. Microsofts presskonferens brukar också vara schemalagd till kvällen före mässans start.

Games Convention går av stapeln 21-24 augusti i Leipzig, Tyskland. Det är sista året GC äger rum där, då den nästa år ersätts av mässan GAMESCom i Köln.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Härligt, kommer hem lagom inför E3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

mm är lite snålt med filmer där ser gärna någon på

Battlefield Bad Company

S.T.A.L.K.E.R Clear Sky (Då det kommer)

Crysis


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Skrivet av John:

E3 pågår 15-17 juli, men egentligen 14-17 juli då Activision har en egen mässa dagen innan E3 av någon anledning. Microsofts presskonferens brukar också vara schemalagd till kvällen före mässans start.

Games Convention går av stapeln 21-24 augusti i Leipzig, Tyskland. Det är sista året GC äger rum där, då den nästa år ersätts av mässan GAMESCom i Köln.

Samma sak fast på olika plats?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Antikvitet

GC och GAMESCom är inte samma sak, olika organisatörer. Dock samma paraplyorganisation bakom. GC anordnas av Leipziger Messe (de som driver mässhallen) och jag antar att Gamescom anordnas av mässhallsföretaget i Köln.

Anledningen till det flyttade fokuset är att organisationen BIU - Bundesverband für Interaktive Unterhaltungssoftware (German Federal Association for Entertainment Software) - med bland annat Sony, Nintendo och Microsoft som medlemmar kommer att sluta stödja (medverka på) GC och i stället medverka på Gamescom. Med andra ord kommer mässan (eller åtminstone dess utställare) flytta.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar