Homefront: The Revolution – gerillakrig på gatorna i gameplay-trailer

Robot
Homefront: The Revolution – gerillakrig på gatorna i gameplay-trailer
Medlem
Homefront: The Revolution – gerillakrig på gatorna i gameplay-trailer

Såg väl bra ut förutom genomkorkade fiender och lite för mycket Far Cry-lånande på outpost-övertagandet

Geeks Gaming

Att köra med cotroller får allt att se dåligt ut :/ Men ser delvis intressant ut. Hoppas bara dom har med typ samma multiplayer från första.

Medlem

Jag bara hatar när karaktärer springer runt med gasmask bara för att se häftig ut. Fy fan röra sig i gasmaak med filter blir extremt jobbigt när man blir andfådd plus att det hindrar din sikt nått rätt jefla enormt.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag bara hatar när karaktärer springer runt med gasmask bara för att se häftig ut. Fy fan röra sig i gasmaak med filter blir extremt jobbigt när man blir andfådd plus att det hindrar din sikt nått rätt jefla enormt.

Jojo men nu är det ju inte "Värnplikt simulator 2015" dom spelar heller.

Geeks Gaming
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Hymer:

Jag bara hatar när karaktärer springer runt med gasmask bara för att se häftig ut. Fy fan röra sig i gasmaak med filter blir extremt jobbigt när man blir andfådd plus att det hindrar din sikt nått rätt jefla enormt.

Jojo men nu är det ju inte "Värnplikt simulator 2015" dom spelar heller.

Klart de inte är... Vi har ju ingen värnplikt ^^

Medlem

ska bli gött o slakta kommunister


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

D.K
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

ska bli gött o slakta kommunister

Kan diskuteras om Nordkorea är kommunistiskt.

Inaktiv

För mycket gun-ho, för mycket hi tech-utrustning bland "motståndsmännen", för lite inblick i spelets "mytologi" och NK-influenser. Som någon skrev så känns det väldigt Far Cry-rip off.

Medlem

Ugh. Nej tack. En uppföljare till ett uselt spel är inte ett bra tecken.


signatur

Idono. That's me!

Gen
Medlem
Skrivet av Idono:

Ugh. Nej tack. En uppföljare till ett uselt spel är inte ett bra tecken.

Så uselt var det inte. Känns som ett love or hate spel, tyckte själv det var helt okej.

Inaktiv
Skrivet av Gen:
Skrivet av Idono:

Ugh. Nej tack. En uppföljare till ett uselt spel är inte ett bra tecken.

Så uselt var det inte. Känns som ett love or hate spel, tyckte själv det var helt okej.

Homefront är ett "Love or hate"-spel men ditt eget slutbetyg blev "helt okej"? Contradiction in terms my friend.

Gen
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Idono:

Ugh. Nej tack. En uppföljare till ett uselt spel är inte ett bra tecken.

Så uselt var det inte. Känns som ett love or hate spel, tyckte själv det var helt okej.

Homefront är ett "Love or hate"-spel men ditt eget slutbetyg blev "helt okej"? Contradiction in terms my friend.

"Känns som" = Metacritic där hälften ger ett kasst betyg och hälften ett grönt
"Helt okej" = Mycket bra
Så tänkte jag

1
Skriv svar